مشخصات کلیدی گلکسی A03s

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی A03s سامسونگ منتشر شد

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی A03s سامسونگ – Galaxy A03s منتشر شده است که به استفاده از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره دارد.

سامسونگ با سرعت زیادی در حال تولید مدل‌های مختلف سری گلکسی A است و حالا نیز قرار است گلکسی A03s به عنوان عضو جدید مجموعه گوشی‌های اقتصادی و میان رده سامسونگ معرفی شود. این گوشی مشخصاً نسل جدید گلکسی A02s است که سال گذشته معرفی شد. هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره زمان معرفی رسمی این گوشی منتشر نشده است اما Onleaks@، لو دهنده معروف،  رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی A03s را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات کلیدی گلکسی A03s

مهمترین تفاوت گلکسی A02s و گلکسی A03s در زمینه طراحی به اضافه شدن یک حسگر اثر انگشت در بدنه کناری گوشی و استفاده از درگاه USB Type-C به جای درگاه micro USB مربوط است. به جز موارد گفته شده، تفاوتی در طراحی دو گوشی دیده نمی‌شود.

در رابطه با مشخصات کلیدی گلکسی A03s سامسونگ نیز گفته می‌شود که شاهد استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی خواهیم بود که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. Galaxy A03s از مجموعه‌ای از سه دوربین (۱۳+۲+۲ مگاپیکسل) و جک صدای ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تراشه مورد استفاده در این گوشی منتشر نشده است، اما مطمئنیم که به زودی در این باره نیز خبرهایی خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*