گوست آو سوشیما

جزئیات جدیدی از بازی بعدی سازندگان گوست آو سوشیما منتشر شد

با توجه به موفقیت‌های چشمگیر بازی گوست آو سوشیما، به‌نظر می‌رسد استودیو ساکر پانچ – Sucker Punch مشغول ساخت نسخه دوم است.

بازی گوست آو سوشیما – Ghost of Tsushima به‌عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدات سونی شناخته می‌شود. استودیو آمریکایی ساکر پانچ که با سری Infamous در نسل هفتم کنسو‌ل‌ها غوغا به‌ پا کرده بود، در نسل هشتم هم حضور پررنگی داشت. با توجه به موفقیت‌های مالی گوست آو سوشیما و محبوبیت این عنوان در نظر طرفداران، بسیاری از گیمرها منتظر ساخت قسمت دوم بودند. فهرست شغلی و آگهی‌های استخدام جدید ساکر پانچ، نشان می‌دهد که آن‌ها در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ دیگر هستند.

استودیو ساکر پانچ به‌تازگی در وب‌سایت گاماستورا، یک آگهی استخدام برای سمت نویسنده ارشد منتشر کرده است. طبق جزئیات این آگهی، ساکر پانچ به‌دنبال کسی می‌گردد که توان کار کردن بر روی داستان‌های تأثیرگذار و شخصیت‌محور را داشته باشد. آن‌ها این نویسنده ارشد را برای پروژه جدیدشان می‌خواهند؛ یک بازی جهان‌-باز و گسترده که احتمالاً دنباله گوست آو سوشیما خواهد بود. با این حال هنوز چیزی به‌طور رسمی مشخص نشده و استودیو ساکر پانچ هم با انتشار آگهی‌های خبرساز و جنجالی بیگانه نیست.

گوست آو سوشیما

علاوه‌بر این موارد، ساکر پانچ در آگهی استخدامی خود به ویژگی‌های جالبی مانند داستان‌های احساسی، شخصیت‌های به‌یادماندنی و دیالوگ‌های قوی اشاره کرده است. آن‌ها قصد دارند نویسنده‌ای کاربلد و حرفه‌ای را استخدام کنند تا در زمینه روایت و شخصیت‌پردازی، بازی جدیدشان را که به احتمال زیاد قسمت دوم گوست آو سوشیما خواهد بود، به بهترین سطح ممکن برساند.

بازی گوست آو سوشیما تا این لحظه ۶.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و احتمالاً با توجه به گمانه‌زنی‌های موجود درباره قسمت دوم، با افزایش میزان فروش مواجه خواهد شد. اگر از علاقه‌مندان به هنر هفتم و دنیای سینما هستید، باید بهتان بگوییم که یک فیلم اقتباسی از دنیای Ghost of Tsushima نیز در حال تولید است. باید ببینیم آیا خبر ساخت دنباله این عنوان محبوب تأیید خواهد شد یا ساکر پانچ می‌خواهد با یک آی‌پی جدید به استقبال پلی استیشن ۵ برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*