ساعت هوشمند میزو واچ

ساعت هوشمند میزو واچ با پشتیبانی از سیم کارت و شارژ سریع معرفی شد

ساعت هوشمند میزو واچ رسماً معرفی شد. Meizu Watch از سیم کارت الکترونیکی، شارژ سریع، قیمت مناسب و سیستم عامل Wear OS جدید گوگل برخوردار است.

چندین سال بعد از معرفی ساعت هوشمند مفهومی میزو میکس، اکنون زمان آن رسیده تا کمپانی میزو از نخستین ساعت هوشمند تجاری خودش به نام میزو واچ رونمایی کند. برخلاف طرح مفهومی میکس، روی قاب جلوی این دیوایس سراسر پوشیده از نمایشگر است و یک دکمه نیز روی فریم کناری آن تعبیه شده است.

میزو واچ – Meizu Watch

سازنده چینی از یک پنل 1.78 اینچی AMOLED روی قاب جلویی استفاده کرده است که بزرگ‌تر از نمایشگر هر ساعت هوشمندی است. این نمایشگر رزولوشنی برابر با 368 در 448 پیکسل را هم ارائه می‌کند که مشابه آخرین نسل‌های اپل واچ است. تراکم پیکسلی این نمایشگر 326ppi و اوج روشنایی آن 500 نیت است و همچنین توسط گوریلا گلس 2D از آن محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند میزو واچ

بدنه ساعت هوشمند Meizu Watch از آلیاژ آلومینیوم است و به پایه سرامیکی مجهز است. ابعاد آن چیزی برابر با 46 در 38.4 در 12.9 میلی‌متر و وزن آن هم 69 گرم است. یک بند فلوری-پلاستیکی و یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی را هم باید به این‌ها اضافه کنیم.

میزو ادعا می‌کند که میزو واچ با هر بار شارژ تا 36 ساعت روشن می‌ماند. از فناوری mCharge نیز برای این ساعت هوشمند استفاده شده که در عرض 15 دقیقه آن را تا 35 درصد شارژ می کند. با این میزان شارژ می‌توانید یک روز کامل را سر کنید. ضمن اینکه تنها 45 دقیقه طول می‌کشد تا شارژ این ساعت هوشمند به 100 درصد برسد. توجه داشته باشید که شارژ این دستگاه از طریق پین‌های Pogo انجام می‌شود و از شارژ بی‌سیم استفاده نمی‌کند. بنابراین شما به یک آداپتور و یک کابل USB-C احتیاج پیدا می‌کنید.

میزو واچ از eSIM (سیم کارت الکترونیکی) پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی می‌توانید مکالمات و پیام‌های متنی خود را بدون نیاز به یک گوشی موبایل از طریق همین ساعت هوشمند انجام دهید. حتی از سرویس پرداخت بی‌سیم Meizu Pay نیز پشتیبانی می‌کند تا برای پرداخت‌های درون شبکه به کارت بانکی خود هم احتیاج نداشته باشید.

ساعت هوشمند میزو واچ

این ساعت هوشمند از Snapdragon Wear 4100 که یک تراشه 12 نانومتری با 4 هسته Cortex-A53 است قدرت می‌گیرد. میزو از رابط کاربری سفارشی Flyme روی پلتفرم Wear OS گوگل در این ساعت استفاده کرده است. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد. به علاوه اینکه ساعت میزو از وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث 4.2، اتصال LTE و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربرانش را اندازه‌گیری کند. ضمن اینکه روی خواب آن‌ها نیز نظارت می‌کند و از 13 حالت ورزشی مختلف برخوردار است.

ساعت هوشمند میزو واچ

قیمت ساعت هوشمند میزو

کمپانی میزو ساعت هوشمند جدیدش را از امروز در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت 235 دلاری عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*