پخش زنده مراسم هواوی

پخش زنده مراسم هارمونی او اس هواوی با ترجمه همزمان از گجت نیوز

پخش زنده مراسم هواوی با محوریت معرفی سیستم عامل هارمونی به همراه ترجمه همزمان را از این مطلب در وبسایت گجت نیوز تماشا کنید.

شرکت هواوی در روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه، مراسم مهمی را برگزار می‌کند که بنا به دلایلی، اهمیت بسیار زیادی برای این شرکت بزرگ چینی دارد. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و هواوی قصد دارد در آن محصولات جدیدی را معرفی کند. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، معرفی رسمی سیستم عامل هارمونی – HarmonyOS است. هواوی از مدت‌ها پیش توسعه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی را آغاز کرده بود و حالا قصد دارد نسخه نهایی هارمونی او اس ۲.۰ را به صورت رسمی معرفی کند و همچنین از دستگاه‌هایی که بر پایه این سیستم عامل هستند پرده بردارد. به این ترتیب این اتفاق می‌تواند یک رویداد انقلابی و یک نقطه عطف برای شرکت هواوی محسوب شود.

سیستم عامل هارمونی فقط برای گوشی های هوشمند ساخته نشده و طیف متنوعی از محصولات از جمله ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز می‌توانند از این سیستم عامل بهره ببرد. علاوه بر معرفی HarmonyOS، هواوی محصولات جدیدی را در این رویداد رونمایی می‌کند. تبلت های جدید و بالارده MatePad 2 و MatePad Pro 2 با پشتیبانی از قلم M Pencil و همچنین به همراه نسخه ویژه سیستم عامل هارمونی از جمله این محصولات هستند. پیش‌بینی می‌شود این تبلت‌ها از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ بهره ببرند.

علاوه بر این، هواوی در مراسم ۱۲ خرداد خود از ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی واچ ۳ – Huawei Watch 3 نیز رونمایی می‌کند. این اولین ساعت هوشمند هواوی است که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم مراسم هواوی می‌تواند رونمایی از گوشی های پرچمدار سری P50 باشد. هنوز نمی‌توانیم با قطعیت درباره این اتفاق حرف بزنیم، اما ممکن است هواوی در این رویداد جدید خود از گوشی های پرچمدار تازه نفس خود یعنی پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پرو پلاس رونمایی کند.

شما می‌توانید این مراسم بسیار مهم هواوی را به صورت زنده و همراه با ترجمه همزمان از گجت نیوز مشاهده کنید. بنابراین ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران منتظر باشید و از طریق همین مطلب، رویداد جذاب هواوی و معرفی سیستم عامل هارمونی و محصولات جدید این شرکت را به صورت زنده با ترجمه همزمان تماشا کنید:

پخش زنده مراسم هارمونی او اس هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*