دبی کوین

امارات ارز دیجیتالی دبی کوین را یک پروژه کلاهبرداری دانست

دبی کوین که اخیرا طی 24 ساعت به رشد 1000 درصدی رسیده بود، با اعلام مقامات رسمی امارات مبنی بر اینکه این ارز دیجیتالی کلاهبرداری است به شدت سقوط کرد.

ارز دیجیتالی دبی کوین اخیرا توسط برخی از رسانه‌های حوزه ارزهای دیجیتالی به عنوان یک ارز متعلق به کشور امارات معرفی شد و به همین دلیل ظرف مدت 24 ساعت حدود 1000 درصد رشد پیدا کرد، اما دولت امارات با اعلام اینکه این ارز دیجیتالی رسمی نیست و به این کشور تعلق ندارد باعث شد تا این ارز دیجیتالی نوظهور به شدت سقوط کند.

دبی کوین یک پروژه کلاهبرداری است

کارشناسان در خصوص علت رشد عجیب این ارز دیجیتالی عنوان کردند سرمایه‌گذاران این حوزه بر این باور بودند دبی کوین توسط شرکت اماراتی عربین چین ایجاد و عرضه شده است و به همین دلیل ارزش آن طی مدت 24 ساعت از 17 سنت به 1.13 دلار افزایش پیدا کرده بود. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد یک وبسایت با نام داب پی در معرفی این ارز دیجیتالی اعلام کرده بود دبی کوین برای انجام خدمات پرداخت، خرید کالا و خدمات آنلاین ایجاد شده است و کارگزاران رسمی و مقامات شهر دبی نیز روی گردش آن نظارت خواهند داشت.

اما مقامات دبی به صورت رسمی اعلام کردند این ارز دیجیتالی به شهر دبی ارتباطی نداشته و یک پروژه کلاهبرداری است. این اطلاع‌رسانی از سوی مقامات اماراتی باعث سقوط شدید این ارز شد. همچنین وبسایت داب پی که به معرفی این رمزارز پرداخته بود نیز اکنون از دسترس خارج شده است. علاوه بر این، شرکت عربین چین نیز در صفحه توییتری خود اعلام کرد نقشی در عرضه این ارز دیجیتالی نداشته است که انتشار چنین توییتی باعث شد تا بلافاصله سایت‌های ارائه‌دهنده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتالی نام دبی کوین را از لیست خود حذف کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*