تصاویر هواوی واچ 3

تصاویر هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو پیش از معرفی رسمی منتشر شد

تصاویر هواوی واچ 3 -Huawei Watch 3 و واچ 3 پرو پیش از معرفی منتشر شده است که به سیستم عامل هارمونی او اس و طراحی زیبای آن‌ها اشاره دارد.

انتظار می‌رود که هواوی تا آخر هفته از هواوی واچ 3 رونمایی کند. اما پیش از معرفی رسمی تصاویری از ساعت‌های هوشمند هواوی منتشر شده است که نمایی از ویژگی‌های هارمونی او اس را به اشتراک می‌گذارد.

بر اساس گزارش ITHome، هواوی این ساعت‌های هوشمند را در اختیار برخی بلاگرها قرار داده بود تا به بررسی آن‌ها بپردازند و یکی از بلاگرها نیز این تصاویر را منتشر کرده است .

در این تصاویر هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو دیده می‌شوند. این گجت های هوشمند همانند واچ GT 2  از صفحه نمایشی دایره‌ای شکل بهره می‌برند و به نظر می‌رسد که از یک پنل امولد در آن‌ها استفاده شده باشد. در سمت راست ساعت یک ناب گرد وجود دارد و در پایین آن نیز یک دکمه مسطح قرار گرفته است.

تصاویر هواوی واچ 3

در کل طراحی نسل جدید ساعت‌های هوشمند هواوی ساده و مدرن است و به نظر نمی‌رسد که حاشیه‌های زیاد و بدنه ضخیمی داشته باشند.

نسخه معمولی Huawei Watch 3 از یک بند پلاستیکی مشابه با نمونه مورد استفاده در سری فیت ساعت‌های هواوی استفاده می‌کند و با بدنه فلزی مشکی عرضه خواهد شد. اما مدل پرو به یک بند چرمی قهوه‌ای و بدنه فلزی مایل به طوسی مجهز شده است.

در هر دو مدل یک لولا فلزی به بند ساعت متصل شده است. این لولا مشابه نمونه مورد استفاده در هواوی واچ GT ۲ است که ممکن است نشان دهنده این باشد که می‌توان از  بندهای مدل قبلی در مدل‌های جدید نیز استفاده کرد.

تصاویر هواوی واچ 3

در تصاویر منتشر شده برخی از ویژگی‌های هارمونی او اس نیز دیده می‌شود. در صفحه اصلی علاوه بر زمان و تاریخ، میانبرهایی نیز برای دسترسی مستقیم به برنامه‌ها حضور دارند. در این تصاویر نمایی از پنل اعلانات نیز مشاهده می‌شود و گویا ویژگی سنجش میزان اکسیژن خون یا سنجش یکی دیگر از علائم حیاتی بدن به تصویر کشیده شده است.

متأسفانه هیچ تصویری از منوی برنامه‌ها منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که منوی واچ 3 از لحاظ کاربری و طراحی به سایر ساعت‌های هوشمند شباهت داشته باشد.

انتظار می‌رود ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو در ۱۲ خرداد ماه و در کنار رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی او اس معرفی شوند. هارمونی او اس از زمان تحریم هواوی و قطع ارتباط آن با گوگل،‌ توجهات زیادی را به خود جذب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*