ایرانسل

ایرانسل و بانک سامان بر گسترش همکاری در زمینه فین‌تک تاکید کردند

مدیران عامل ایرانسل و بانک سامان طی برگزاری نشستی مشترک بر گسترش همکاری‌ها در زمینه فناوری‌های نوظهور مالی و فین‌تک تاکید کردند.

روز دوشنبه 10 خرداد 1400 مدیران عامل اپراتور ایرانسل و بانک سامان در محل بانک سامان نشست مشترکی را برگزار کردند. در این دیدار دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل ایرانسل)، مهندس علیرضا معرفت (مدیرعامل بانک سامان)، مهندس ولی ضرابیه (رئیس هیئت‌مدیره بانک سامان) و مهندس بهزاد گلکار (مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان) حضور داشتند. دو طرف در این نشست مشترک توافق کردند تا برای توسعه فعالیت‌ها در حوزه فین‌تک یک راهبرد مشترکی را تهیه کنند. بر اساس این توافق، اپراتور ایرانسل برای توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و فناوری‌های نوظهور مالی، مشارکت و همکاری دو جانبه خود با بانک سامان را گسترش خواهد داد.

جزئیات گسترش همکاری ایرانسل و بانک سامان

از اهداف این همکاری می‌توان به بهره‌مندی از تجربه بالای این دو شریک استراتژیک با استفاده از زیرساخت فنی قوی و قابل اعتماد و نیروی انسانی متخصص در راستای ایجاد هم‌افزایی قابل توجه در این حوزه و بهبود کیفیت و تنوع خدمات مالی قابل ارائه به مصرف‌کنندگان نهایی اشاره کرد.

طی سال‌های گذشته فناوری‌های مالی یا فین‌تک که توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند در واقع ناظر هر نوع استفاده از فناوری در ارائه خدمات مالی محسوب می‌شود و استفاده‎‌کنندگان خدمات مالی مختلف شامل مشاغل و مصرف‌کنندگان نهایی به عنوان جامعه هدف کسب‌وکارهای فین‌تک به‌شمار می‌روند. در واقع هر شرکتی که از اینترنت، گوشی‌های موبایل، فناوری نرم‌افزار یا خدمات ابری برای ارائه خدمات مالی یا اتصال مشتریان خود به ارائه‌دهندگان خدمات مالی استفاده می‌کند، به نوعی یک شرکت فعال در زمینه فناوری‌های مالی یا فین‌تک شناخته می‌شود.

گفتنی است مشترکان اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین ایجادکنندگان تراکنش‌های پرداخت الکترونیک روزانه شامل تراکنش از طریق کدهای دستوری (USSD) یا تراکنش‌های مالی از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی محسوب می‌شوند و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز یکی از برترین شرکت‌های پرداخت (PSP) ایران به‌شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*