مدیرعامل ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل بر توسعه حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی تاکید کرد

دکتر عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل طی بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بر توسعه حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی تاکید کرد.

روز شنبه 8 خرداد 1400 مراسم بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در محل سالن همایش‌های این شهرک برگزار شد که در آن دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، دکتر جعفر قیصری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیران برخی شرکت‌های حاضر در این شهرک حضور پیدا کرده بودند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در ابتدای این مراسم تاریخچه‌ای از روند تاسیس این شهرک را شرح داد و گزارشی از فعالیت‌ها و حمایت‌های انجام شده از شرکت‌های نوپا را ارائه کرد. قیصری در ادامه دانش‌بنیان بودن را مولفه‌ای مهم در مسیر بومی‌سازی محصولات و خدمات مورد نیاز صنایع کشور دانست و از حمایت‌های اپراتور ایرانسل در توسعه کسب‌وکارهای ایرانی تشکر کرد.

مدیرعامل ایرانسل

در ادامه این مراسم مدیران شرکت‌های مهندسی ارتباطی پیام پرداز، کلان‌داده پویان نوین، پیشرو اندیشه پرداز سی پل، آساپرداز آریسا، بهبود ارتباط چهل ستون و امن پردازش هوشمند فرداد گزارشی از مهم‌ترین محصولات و خدمات خود را ارائه داده و پیشنهادهای خود برای آغاز و یا توسعه همکاری با ایرانسل را مطرح کردند و همچنین با مدیرعامل ایرانسل در این خصوص به گفت‌وگو پرداختند.

تاکید مدیرعامل ایرانسل بر توسعه حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی

مدیرعامل ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم پس از استماع گزارش‌ها و پیشنهادهای مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد 4 حوزه خدمات فناوری اطلاعات، شبکه، امنیت داده‌ها و خدمات دیجیتال در اپراتور به عنوان مهم‌ترین حوزه‌های همکاری موجود میان ایرانسل و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

دکتر بیژن عباسی آرند در ادامه بیان کرد:

 ما از توسعه این همکاری‌ها به شدت استقبال می‌کنیم. با توجه به ترافیک روزانه اپراتور، مقیاس خدماتی که مورد نیاز یک اپراتور است، مقیاس بزرگی است و قابل مقایسه با هیچ خدمت دیگری در کشور نیست. مشکلی که هم‌اکنون در پیشنهادهای ارائه شده از برخی شرکت‌های نوپای ایرانی به چشم می‌خورد، این است که این شرکت‌ها، عمدتا در ابعاد کوچک‌تر خیلی خوب کار می‌کنند؛ ولی خدمات آنها مقیاس‌پذیر نیست و هنگام مواجهه با حجم بالای کاربر همزمان، در ارائه خدمات دچار مشکل می‌شوند.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه افزود با این وجود مسلما خدمات ارائه شده توسط کسب‌وکارهای ایرانی نسبت به رقبای خارجی ترجیح دارد و ما حتما از رشد کسب‌وکارهای ایرانی و ایجاد فضای کسب تجربه‌های جدید برای آنها حمایت خواهیم کرد؛ اما حتما در ارائه پیشنهادها، می‌بایست به مقیاس اپراتور توجه شود. عباسی آرند تاکید کرد موضوع تحول دیجیتال یک موضوع لوکس نیست و ضرورت آینده ما محسوب می‌شود. ایرانسل برای ارائه خدمات متناسب با نیازهای روز حدود دو سال است که این تحول را از خود شروع کرده است.

دکتر بیژن عباسی آرند در پایان این مراسم پیشنهاد داد تا یک نشست دیگری با حضور مدیران و کارشناسان بخش‌های مربوطه ایرانسل با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان اصفهانی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شود و در آن نیازمندی‌های ایرانسل از یک طرف و ظرفیت‌های شرکت‌ها از سوی دیگر مطرح شود و با ایجاد شناخت متقابل به شکل مناسب، دو طرف از ظرفیت‌های متقابل استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*