گلکسی بوک گو

لپ تاپ های گلکسی بوک گو سامسونگ با تراشه اسنپدراگون از راه رسیدند

سامسونگ از لپ تاپ های گلکسی بوک گو – Galaxy Book Go در دو نسخه وای فای و 5G رونمایی کرد. اولترابوک های جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون بهره می‌برند.

سامسونگ از دو لپ تاپ مقرون به صرفه مبتنی بر آرم رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها به نسل دوم پلتفرم اسنپدراگون 7c و 8cx مجهز شده‌اند.  گلکسی بوک گو در نسخه‌های وای فای و 5G عرضه شده است و علی‌رغم اینکه پردازنده مدل وای فای از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند از خبری از این قابلیت در این نسخه نیست و کاربران علاقه‌مند به استفاده از شبکه‌های موبایلی باید گلکسی بوک گو 5G را تهیه کنند.

گلکسی بوک گو

هر دو مدل به صفحه نمایش ۱۴ اینچی TFT با رزولوشن 1920 در ۱۰۸۰ مجهز شده است و دارای وبکم 720p است. مدل پایه به نسل دوم تراشه اسنپدراگون 7c مجهز شده است و در نسخه 5G نیز نسل دوم پلتفرم اسنپدراگون 8cx جای گرفته است. در این دستگاه‌ها ۴ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X قرار دارد و گزینه‌های حافظه ذخیره‌سازی eUFS نیز برابر با ۶۴ و ۱۲۸ گیگ است.

سیستم عامل این لپ‌تاپ‌ها ویندوز ۱۰ هوم / پرو است و در بخش ارتباطات  نیز شاهد ۲ درگاه USB-C، یک درگاه USB 2.0، کمبو هدفون و میکروفون و درگاه جداگانه‌ای برای کارت حافظه microSD و نانو سیم هستیم. هر دو مدل Galaxy Book Go از باتری ۴۲.۳ وات بهره می‌برند و سامسونگ با اعتماد به نفس کامل ادعا می‌کند که می‌توانند با یک بار شارژ تا یک روز کامل پاسخگوی نیاز کاربر باشند.

گلکسی بوک گو

اولترابوک های جدید سامسونگ در بیشترین حالت ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارند و وزن آن‌ها به تنها ۱.۴ کیلوگرم می‌رسد. مدل وای فای گلکسی بوک گو از اواخر خرداد ماه در رنگ نقره‌ای و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ هیچ‌گونه اطلاعاتی را درباره قیمت و زمان عرضه مدل 5G اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*