واکسن سینوواک

واکسن سینوواک چین توسط سازمان جهانی بهداشت تایید شد

واکسن سینوواک چین توسط سازمان جهانی بهداشت تایید شد. سینوواک به عنوان دومین واکسن چینی مورد تایید این سازمان محسوب می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت با صدور مجوز استفاده اضطراری برای واکسن کرونا سینوواک به صورت رسمی این واکسن را تایید کرد. Sinovac اکنون به عنوان دومین واکسن کشور چین محسوب می‌شود که توانست تاییدیه این سازمان را دریافت کند. واکسن Sinovac چین در دو مرحله به افراد تزریق می‌شود و کشور چین از مدتی قبل آن را به چندین کشور جهان عرضه کرده است.

تایید واکسن سینوواک چین

تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در این خصوص اعلام کرد واکسن سینوواک-کروناواک پس از اینکه اثربخشی، ایمنی و کیفیت آن توسط کارشناسان به تایید رسید، در لیست واکسن‌های دارای محوز این سازمان قرار گرفته است. وی افزود این واکسن از ویژگی ذخیره آسان بهره می‌برد و به همین دلیل می‌توان آن در تمام شرایط نگهداری کرد.

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، این واکسن کرونای چینی دارای تمام استانداردهای بین‌المللی بوده و به‌زودی به کشورهایی که به آن نیاز فوری دارند تحویل داده خواهد شد. گفتنی است واکسن سینوفارم چین نیز طی ماه گذشته توسط سازمان جهانی بهداشت تایید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*