بیوک انکلیو 2022

کراس اوور پرچمدار بیوک انکلیو 2022 فیس لیفت با تغییرات جزئی معرفی شد

بیوک انکلیو 2022 معرفی شد. این کراس اوور آمریکایی در نسخه فیس لیفت خود تغییرات ظاهری جزئی را تجربه کرد و اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتری بهره می‌برد.

برند آمریکایی بیوک طی ماه گذشته از نسخه جدید انکلیو فقط دو تصویر بیرونی را منتشر کرده بود و به همین دلیل چیز زیادی از فیس لیفت این کراس اوور نمی‌دانستیم، اما اکنون مشخصات کامل بیوک انکلیو 2022 منتشر شده که نشان می‌دهد این کراس اوور در نسخه فیس لیفت خود از تغییرات ظاهری جزئی و امکانات استاندارد جدیدی بهره می‌برد. بیوک در خصوص گسترده نبودن این تغییرات اعلام کرد این فیس لیفت فقط یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای است.

مشخصات بیوک انکلیو 2022

بیوک انکلیو 2022

بیوک انکلیو 2022 فیس لیفت بیشترین تغییرات را در ظاهر خود تجربه کرده است که جمله از این تغییرات می‌توان به جلوپنجره بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی دو بخشی جدید با دی‌لایت‌های LED باریک در بالا، بازطراحی سپرها و چراغ‌های عقب جدید اشاره کرد. نمای جانبی این خودرو نیز نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و اکنون در این بخش شاهد رینگ‌های جدید 20 اینچی ویژه هستیم. تصاویری که از این خودرو منتشر شده نیز به نسخه پرچمدار اونیر این کراس اوور مربوط می‌شود که برای آن جلوپنجره خاص به همراه سایر ویژگی‌های اختصاصی در نظر گرفته شده است.

بیوک انکلیو 2022

با وجود این که کابین این خودرو با بازنگری چشمگیری مواجه نشده است، اما باز هم در کابین شاهد غربیلک فرمان جدید و انتخاب‌گر دنده الکترونیکی دکمه‌ای جدید روی کنسول مرکزی هستیم. شرکت بیوک اعلام کرد این خودرو از متریال پریمیوم نرمی بهره می‌برد که البته به احتمال زیاد فقط در نسخه پرچمدار اونیر ارائه خواهد شد. از سایر امکانات این نسخه لوکس می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک پیشرفته، تزئینات داخلی خاص، گرم‌کن، تهویه و ماساژور صندلی‌های جلو اشاره کرد.

بیوک انکلیو 2022

بیوک انکلیو 2022 اکنون در لیست تجهیزات ایمنی استاندارد خود از چند سیستم ایمنی جدید نیز بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نور بالای خودکار، پایش نقاط کور، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و هشدار عبور و مرور عقب اشاره کرد. همچنین اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم نیز به شکل استاندارد در این کراس اوور ارائه می‌شود.

بیوک انکلیو 2022

این خودرو آمریکایی همانند نسل فعلی خود از موتور 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 310 اسب بخار را ارائه دهد و یک گیربگس 9 سرعت اتوماتیک نیز این قدرت را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. هرچند این خودرو به شکل استاندارد با سیستم قدرت محرک جلو عرضه می‌شود، اما مشتریان می‌توانند برای آن سامانه چهار چرخ محرک را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*