گرانترین سرویس طلا در ایران

داشتن سرویس طلا به معنای در اختیار داشتن چندین قلم اکسسوری زینتی شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و گاهی انگشتر است. به همین دلیل هم بانوان علاقه زیادی به خرید سرویس طلا دارند، چرا که با خرید سرویس طلا صاحب چندین قلم زیورآلات طلا خواهند بود.

از آنجایی که قیمت طلا در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است، شاید بسیاری از کاربران ندانند که قیمت سرویس طلا جدید یا “نیم ست طلا 2021” چند است. در این مقاله قرار است به بررسی گران‌ترین سرویس طلاهای ایران بپردازیم.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت سرویس طلا

برای این که بتوانید قیمت یک سرویس طلا را محاسبه کنید موارد زیادی را باید بررسی کنید. به همین دلیل است که شاید حتی دو سرویس طلای کاملا مشابه از نظر خریدار، قیمت‌های  متفاوتی داشته باشند و یا قیمت نیم ست طلا از برخی مدل‌های سرویس طلا بیشتر باشد. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت مصنوعات طلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن طلای سرویس

مهم‌ترین عامل قیمت گذاری سرویس طلا میزان طلای استفاده شده برای ساخت آن است، هرچه طلای بیشتری در ساخت طلا استفاده شده باشد قیمت آن نیز به تناسب بالاتر خواهد بود، قیمت روز طلا به صورت روزانه از سوی اتحادیه طلا و جواهر اعلام می‌شود و یک قیمت سراسری و یکسان در تمام کشور است.

سرویس طلا و جواهر

استفاده از سنگ‌های جواهر قیمتی مثل الماس، یاقوت، زمرد، فیروزه و … در ترکیب با طلا، سرویس‌های ارزشمند و زیبایی را خلق می‌کند. از آنجایی که این سنگ ها قبل از سوار شدن روی قاب طلا نیز دارای ارزش هستند، سرویس طلای کار شده با جواهر قیمت بالاتری نسبت به سرویس طلای ساده دارد. برخی افراد به غلط تصور می‌کنند که سرویس‌های نگین دار در زمان فروش کاهش ارزش ریالی خواهند داشت، اما باید بدانید در صورتی که جواهرات کار شده روی سرویس اصل بوده و شناسنامه اصالت داشته باشند این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

سرویس طلا

اجرت ساخت سرویس جواهر

از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت طلای ساخته شده اجرت ساخت است، طلاهای شرکتی دارای اجرت ساخت مشخصی هستند، همچنین طلاهای سفارشی‌سازی شده یا طلاهای وارداتی نیز دارای اجرت ساخت هستند که بر اساس اجرت ساخت مشخصی برای هر گرم طلا محاسبه می‌شود، گاهی اوقات نیز اجرت ساخت به صورت درصدی محاسبه می‌شود، به این معنا که اجرت ساخت بر اساس درصد مشخصی از ارزش محصول محاسبه می‌شود. مثلا اجرت ساخت 16 درصدی به این معنا است که قیمت نهایی سرویس طلا از جمع قیمت طلا + 16 درصد قیمت + ارزش افزوده و سود تعریف شده و مجاز محاسبه خواهد شد.
این مسائل باعث می‌شوند که حتی سرویس‌های به ظاهر مشابه نیز دارای قیمت‌های متفاوتی باشند. بنابراین ممکن است گرانترین سرویس طلا در ایران از جواهرات بسیار ارزشمند ساخته شده و وزن زیادی طلا برای ساخت آن استفاده شده باشد. برای این که قیمت سرویس طلا را محاسبه کنید نیاز به اطلاعاتی که اشاره کردیم خواهید داشت.

سرویس طلای جدید یا نیم ست طلا 2021

اگر قرار باشد بین یک سرویس طلا جدید یا جدیدترین مدل نیم ست طلا یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام خواهد بود؟ اگر از بحث سلیقه کاربر فاکتور بگیریم، عواملی چون طرح و مدل طلا، میزان طلای به کار رفته در محصولات، جواهرات کار شده روی محصول و البته برند بودن یا کپی بودن از جمله مواردی است که باید به آن دقت کنید. در واقع این فاکتورها تعیین می‌کنند که کدام‌یک از محصولات ذکر شده با ارزش‌تر هستند. به همین دلیل هم در ابتدای مقاله اشاره کردیم که گاهی ممکن است یک نیم ست قیمتی بیشتر از یک سرویس طلا داشته باشد.

سرویس طلا

خرید سرویس طلا جدید

سرویس طلا از جمله مصنوعات بسیار با ارزش طلا است و هر سرویس چند محصول را شامل می‌شود، بنابراین خرید یک سرویس زیبا، خیره کننده  و منحصربه فرد آرزوی هر خانمی است که می‌تواند به حقیقت بدل شود. برای خرید سرویس طلا جدید نیاز است که شما مدل‌های مختلف سرویس‌طلا و جواهر را مشاهده کنید تا بتوانید یک سرویس متناسب با سلیقه و بودجه خود تهیه کنید. برای این کار بهتر است به گالری‌های آنلاین طلا و جواهر مراجعه کنید. در این سایت‌های فروشگاهی معمولا جدیدترین مدل طلا و جواهر مطابق با ترند روز دنیا و با طرح و مدل مشهورترین برندهای فعال عرصه طلا و  جواهر چون کارتیه، بوگاتی، لویی ویتون و … به فروش می‌رسند.

سفارش سرویس طلا و جواهر در سایت زر

برای مشاهده مدل‌های مختلف طلا و جواهرت خاص و منحصر به‌فرد می‌توانید به نشانی zar.ir مراجعه و یا با شماره 02188641503 تماس حاصل نمایید.

گالری آنلاین طلا و جواهر زر، از جمله معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه خرید و سفارش مصنوعات طلا و جواهر در ایران است، جدیدترین مدل انگشتر جواهر زنانه و مردانه، حلقه ازدواج جواهر ست، “پلاک اسم طلا” دستبند و گردنبندهای زنانه و سرویس طلا و جواهر را می‌توانید در بخش های مختلف فروشگاهی این مجموعه مشاهده کنید. از جمله امکاناتی که مدیریت زر برای کاربران در نظر گرفته است امکان سفارشی‌سازی محصولات با وزن طلای دلخواه یا انتخاب جواهرات با وزن، برش و سنگ مورد علاقه است. ضمن این که شناسنامه اصالت سنگ جواهر در کنار فاکتور رسمی تضمین کننده کیفیت محصولی است که خریداری می‌کنید. در سایت زر “قیمت سرویس طلا جدید” بر اساس بودجه و انتخاب مشتری قابل تغییر است و شما می‌توانید زیباترین سرویس‌های جواهر را مطابق با بودجه‌ای که در نظر دارید خریداری کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*