نسخه آزمایشی watchOS 8

اپل اولین نسخه آزمایشی watchOS 8 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

اپل بعد از نطق اصلی رویداد WWDC 2021، اولین نسخه آزمایشی watchOS 8 را برای تمام توسعه‌دهندگانش منتشر کرد. واچ او اس 8 آپدیت جدید سیستم عامل اپل واچ است.شرکت اپل شب گذشته در رویداد WWDC 2021 خود از سیستم عامل watchOS 8 که پاییز امسال همراه با امکاناتی جدید در اختیار کاربران اپل واچ قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. از امروز نسخه آزمایشی این سیستم عامل در دسترس توسعه‌دهندگان اپل قرار می‌گیرد و عموم کاربران نیز از ماه آینده می‌توانند طعم واچ او اس 8 را به صورت آزمایشی بچشند.

در حال حاضر تنها این توسعه‌دهندگان نرم افزاری اپل هستند که می‌توانند به لطف نسخه آزمایشی watchOS 8 از نسخه پیشرفته‌تر اپلیکیشن Breathe به نام Mindfulness بهره‌مند شوند. واچ فیس‌های Photo نیز پیشرفت چشمگیری داشته و اکنون شامل عمق استفاده شده در عکس‌های حالت پرتره می‌شود.

طاقچه حاضر در اپلیکیشن iMessage شامل یک جستجوگر تصویر و دسترسی سریع به تصاویر می‌شود. اپلیکیشن جدید Find my نیز اکنون شامل آیتم‌های جدیدی شده است، اپلیکیشن جدید Weather به این سیستم اضافه شده و کاربران اپل واچ قادر خواهند بود برای نخستین بار از چندین تایمر به صورت همزمان استفاده کنند.

اپل همچنین در حال آزمایش دومین نسخه آزمایشی watchOS 7.6‌ نیز هست که در آینده‌ای نزدیک آن را در اختیار تمام کاربران اپل واچ قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*