آی او اس 15

آی او اس 15 رونمایی شد؛ به ویجت‌های جدید برنامه‌های اپل سلام کنید

اپل سرانجام از آپدیت آی او اس 15 رونمایی کرد. اغلب امکانات جدید iOS 15 مربوط قابلیت محبوب ویجت‌ها است که در نسخه قبلی معرفی شده بود.

کمپانی اپل ساعاتی پیش سرانجام از سیستم عامل آی او اس 15 با امکانات جدید آن برای کاربران آیفون‌ها رونمایی کرد. این به‌روزرسانی ویجت‌های جدیدی را به صفحه هوم اپل اضافه می‌کند. ویجت‌ها، یکی از محبوب‌ترین امکاناتی هستند که طی سالیان اخیر به آیفون‌ها اضافه شده‌اند.

آی او اس 15 – iOS 15

اما علاوه بر ویجت‌های اپلیکیشن‌های متفرقه‌ای که روی گوشی خود نصب می‌کنید، اپل اکنون ویجت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن‌های ساخت خودش از جمله Find My و App Store نیز ایجاد کرده که همراه iOS 15 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه با این ویجت‌ها بیشتر آشنا شوید:

  • ویجت برنامه Find My: با استفاده از ویجت اپلیکیشن Find My می‌توانید همیشه از موقعیت مکانی دوستان و لوازم شخصی خود مطلع بمانید.
  • ویجت برنامه Contacts: از طریق صفحه هوم با ویجت Contacts، همیشه با خانواده و دوستان خود در ارتباط بمانید. از طریق Phone ،Messages ،FaceTime ،Mail یا Find My با آن‌ها در ارتباط باشید. با Family Sharing نیز شما می‌توانید امکانات بیشتری را از جمله تأیید خریدها یا درخواست‌های Screen Time از طرف فرزندانتان در اختیار داشته باشید.
  • ویجت برنامه Game Center: ویجتی به نام Continue Playing آخرین بازی عضو Game Center که شما اجرا کرده‌اید را به نمایش می‌گذارد. ویجت The Friends Are Playing نیز به شما کمک می‌کند بفهمید دوستانتان در حال اجرای کدام بازی هستند و به آن‌ها بپیوندید.
  • ویجت برنامه App Store: فروشگاه‌ها، کلکسیون‌ها و رویدادهای درون اپلیکیشنی را از طریق زبانه Today در صفحه هوم گوشی خود دنبال کنید.
  • ویجت برنامه Sleep: اطلاعات مربوط به خواب و تحلیل زمانبندی خواب خود را با استفاده از ویجت برنامه Sleep در اختیار داشته باشید.
  • ویجت برنامه Mail: با استفاده از ویجت برنامه Mail می‌توانید به جدیدترین ایمیل‌هایتان نگاهی بیندازید و به یکی از صندوق‌های پستی خود دسترسی سریعی پیدا کنید.

اما علاوه بر ویجت‌های جدید، وقتی شما گوشی خود را به آی او اس 15 به‌روزرسانی کنید، پیکربندی جدیدی را به صورت پیشفرض برای ویجت‌های اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه در Smart Stacks مربت شده‌اند را در اختیار خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*