دوربین سلفی گلکسی اس 22

دوربین سلفی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به زیر نمایشگر آن نمی‌رود

دوربین زیر نمایشگر را می‌توان آينده دوربین‌های سلفی دانست. اما؛ سامسونگ تصمیم گرفته است از این فناوری در دوربین سلفی گلکسی اس 22 – Galaxy S22 استفاده نکند.

بر اساس شایعات منتشر شده دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ بهبودهای متعددی را به خود خواهد دید و گفته می‌شد که دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. اما بر اساس گزارش جدیدی که از کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ تصمیم گرفته در دوربین سلفی گلکسی اس 22 از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده نکند.

گفته می‌شود مسائل مربوط به کیفیت دوربین سبب شده که سامسونگ از استفاده از این فناوری منصرف شود. همچنین در موارد خاصی طرحی موزاییک وار در بخشی از نمایشگر که روی دوربین قرار داشت، ظاهر می‌شد. البته این مسئله در گوشی ZTE Axon 20 5G نیز مشاهده شده بود.

در نهایت سامسونگ تصمیم گرفته است که از دوربین زیر نمایشگر در سری گلکسی نوت سال ۲۰۲۲ و گلکسی زد فولد 3 استفاده کند. در گلکسی زد فولد 3 می‌توان از دوربین‌های پشتی نیز برای گرفتن عکس سلفی استفاده کرد، بنابراین کیفیت دوربین زیر نمایشگر نمی‌تواند آنچنان مسئله مهمی باشد. مخصوصاً اینکه سامسونگ با استفاده از آن می‌تواند یک صفحه نمایش یکپارچه را به کاربر ارائه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*