سیستم عامل هارمونی او اس

شاید گوشی های قدیمی‌تر هواوی هم هارمونی او اس را دریافت کنند

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد شاید گوشی های قدیمی‌تر هواوی هم سیستم عامل هارمونی او اس – HarmonyOS را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت کنند.

چند روز پیش هواوی میزبان یک رویداد خبری آنلاین بود که در آن از دومین نسخه سیستم عامل HarmonyOS رونمایی کرد. این کمپانی همچنین فهرستی از گوشی‌هایی که قرار است این سیستم عامل را در قالب یک به‌روزرسانی دریافت کنند، اعلام کرد. حالا یک افشاگر ادعا می‌کند برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر هواوی و آنر نیز به زودی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

زمانبندی انتشار هارمونی او اس؛ ۱۰۰ دستگاه اندرویدی در صف انتظار

به نقل از این افشاگر، گوشی‌ساز چینی می‌خواهد این سیستم عامل جدید را سه ماه زودتر از آنچه که برنامه‌ریزی کرده، منتشر کند. اگرچه عرضه اولیه آن فقط برای برخی مدل‌های قدیمی خاص انجام خواهد شد. گفته می‌شود آزمایش روی گوشی‌های هواوی پی 30 و آنر 30 / وی 30 با این سیستم عامل از ماه جاری میلادی آغاز شده و پیشرفت آن روان گزارش شده است.

هواوی هارمونی او اس را از ماه جولای (تیر ماه) وارد  فاز آزمایشی عمومی خواهد کرد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت به صورت سه شیفت در حال کار روی این پروژه است تا کاربران در زودترین زمان ممکن بتوانند این به‌روزرسانی را دریافت کرده و وارد اکوسیستم هارمونی او اس شوند. آنطور که در گذشته شنیده بودیم، گوشی‌های سری آنر 30 این به‌روزرسانی را سه ماهه پایانی سال 2021 دریافت می‌کنند؛ اما این افشاگر می‌گوید در همین سه ماهه جاری شاهد انتشار HarmonyOS باشیم.

البته این گزارش هنوز به صورت رسمی از طرف هواوی تأیید نشده و ممکن است با کمی اغراق همراه باشد. اگر این گزارش درست باشد، هواوی به زودی زمان‌بندی انتشار به‌روزرسانی حاوی سیستم عامل موبایلی جدید خودش را تغییر خواهد داد. منتظر اخبار بیشتری در ارتباط با سیستم عامل موبایلی هواوی باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*