ویوو Y73

گوشی ویوو Y73 با تراشه هلیو G95 و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات معرفی شد

گوشی ویوو Y73 با تراشه هلیو G95 و ۸ گیگ رم معرفی شد. Vivo Y73 دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

ویوو از گوشی هوشمند جدید خود به نام Y73 رونمایی کرد. این گوشی از تراشه هلیو G95 استفاده می‌کند که آن را به قوی‌ترین عضو سری Y ویوو بدل می‌کند. این گجت به همراه ویژگی‌های جالبی همچون نصبت تصویر عریض، دوربین سه‌ گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، شارژ ۳۳ وات و طراحی فوق باریک عرضه شده است.

مشخصات و ویژگی‌های ویوو Y73

ویوو وای 73 از یک طراحی جذاب بهره می‌برد و در بدنه پشتی گوشی نیز شاهد به کارگیری شیشه AG با الگویی الماس شکل هستیم که لکه اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. این گوشی تنها ۱۷۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به ۷.۳۸ میلی‌متر می‌رسد. همچنین؛ در بخش جلویی گوشی شاهد یک صفحه نمایش امولد ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن + Full HD هستیم که نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز را به ارمغان می‌آورد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۴۰۸ پیکسل در اینچ است و از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

ویوو Y73

تراشه مدیاتک هلیو G95 به همراه ۸ گیگ رم وظیفه انجام امور پردازشی این گوشی را به عهده خواهد داشت. علاوه بر این؛ می‌توان از فضای خالی حافظه داخلی گوشی برای افزایش مجازی رم تا ۳ گیگابایت استفاده کرد. عضو جدید سری Y ویوو دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزاری شاهد به کارگیری FunTouch OS 11.1 هستیم که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ است. همچنین؛ انرژی مورد نیاز ویوو Y73 توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین خواهد شد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

ویوو یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را  برای ثبت تصاویر سلفی و انجام تماس تصویری در این گوشی قرار داده است و در بدنه پشتی نیز شاهد به کارگیری دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی هستیم. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از 4G VoLTE در هر دو سیم‌کارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵، GPS، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

ویوو Y73 در دو رنگ آبی و مشکی (بدون طرح الماسی) و با برچسب قیمتی ۳۱۵ دلار در هند عرضه خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند از ۲۲ خرداد ماه اقدام به خرید این گوشی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*