شارژر 135 وات هواوی

شارژر 135 وات هواوی برای نوت بوک ها و گوشی‌های هوشمند معرفی شد

شارژر 135 وات هواوی با کابل ۱.۸ متری ساخته شده از الاستومر ترموپلاستیک از راه رسید. هواوی این شارژر را برای نوت بوک ها و گوشی‌های هوشمند توسعه داده است.

هواوی از یک شارژر جدید USB-C  با توان 135 وات رونمایی کرد. این شارژر در اصل برای نوت بوک ها توسعه داده شده است، اما گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

هواوی از طراحی چهارگوش با لبه‌های مسطح در شارژر سفید رنگ خود استفاده کرده و کابل شارژ نیز با بدنه یکپارچه شده است. البته؛ خود شارژر از ساختار اسپلیت پین بهره می‌برد که می‌تواند در مواقعی که نیاز به تغییر نوع پین باشد، به کار آيد.

شارژر 135 وات هواوی

اگرچه این شارژر از ساختار اسپلیت پین بهره می‌برد اما به صورت تاشو طراحی نشده است. هواوی طراحی جدید را به منظور کاهش مقاومت در هنگام عبور جریان به کار گرفته است تا شارژر جدیدش بتواند به نرخ ۶.۷۵ آمپر برسد.

شارژر 135 وات هواوی بخشی از اکوسیستم سوپر شارژ این شرکت است و این عنوان نیز در بدنه شارژر حک شده است. علاوه بر این شاهد حضور نماد نوت بوک و گوشی نیز در بدنه شارژر هستیم که بر پشتیبانی از هر دو نوع دستگاه تأکید دارد. همچنین؛ هواوی تصمیم گرفته از الاستومر ترموپلاستیک در ساخت کابل شارژ ۱.۸ متری این محصول استفاده کند.

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند هواوی از دو نوع شارژ سریع ۶۶ وات (۱۱ ولت و ۶ آمپر) و ۴۴ وات (۱۰ ولت و ۴ آمپر) پشتیبانی می‌کنند.

شارژر 135 وات هواوی

ممکن است همین شارژر تحت برند آنر نیز معرفی شود زیرا چندی پیش بود که شارژری از برند آنر با شماره مدل HN-200675CP0 تأییدیه 3C را دریافت کرد. شارژر آنر نیز همانند شارژر 135 وات هواوی از استاندارهای مختلفی از جمله PD، DCP، QC2.0، QC4، FCP، SCP و … پشتیبانی خواهد کرد.