طراحی گلکسی اس 21 اف ای

طراحی گلکسی اس 21 اف ای را از زوایای مختلف ببینید

این تصاویر سه‌بعدی، طراحی گلکسی اس 21 اف ای – Galaxy S21 FE را با جزئیات کامل نشان می‌دهند. رنگ‌های مختلف گوشی سامسونگ نیز در این رندرها قابل مشاهده است.

ایوان بلس در تازه‌ترین افشاگری خود، به سراغ رنگ‌بندی و طراحی گلکسی اس 21 اف ای رفت. در تصاویر منتشر شده توسط او، گوشی را از زوایای مختلف در پنج رنگ می‌بینیم.

طراحی گلکسی اس 21 اف ای

پیداست که ظاهر دستگاه، شباهت زیادی به دیگر اعضای خانواده گلکسی اس 21 دارد. مهم‌ترین تغییر در طراحی ماژول دوربین رخ داده که یکپارچه و هم‌جنس با پنل عقب گوشی است؛ در حالی که ماژول دوربین در سایر مدل‌های گلکسی S21 جنس و رنگ متفاوتی از بدنه گوشی‌ها داشت. در واقع، زبان طراحی گلکسی اس 21 اف ای ترکیبی از مدل‌های S21 و A72 است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S21 FE در اواسط تابستان، همراه با گوشی‌های منعطف گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 معرفی شود.

گلکسی S21 و A72

گلکسی S21 و A72

مشخصات فنی گلکسی اس 21 اف ای

اخیرا نتایج بنچمارک گوشی، وجود تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام، رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را تایید کرد.

احتمالا صفحه نمایش دستگاه، 0.2 اینچ بزرگ‌تر از مدل معمولی گلکسی اس 21 و 6.4 اینچی خواهد بود. درباره یک پنل آمولد +FHD صحبت می‌کنیم که باید نرخ نوسازی 120 هرتز داشته باشد. ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی باتری نیز دور از ذهن نیست.

درباره دوربین‌های گلکسی S21 اف ای اطلاعات زیادی وجود ندارد؛ اما می‌توانیم انتظار مجموعه‌ای یکسان با گلکسی S21 را داشته باشیم. وجود دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم پیش‌بینی می‌شود.

ناگفته نماند که بر اساس گزارش‌های اخیر،  این گوشی به عنوان جایگزین گلکسی نوت 21 عرضه خواهد شد. حتما می‌دانید که به علت فروش ضعیف، سامسونگ روی نام سری Note خط قرمز کشیده و تمرکز خود را معطوف گوشی‌های منعطف کرده است. پس بار سنگینی روی دوش گلکسی اس 21 اف ای خواهد بود.

از طرف دیگر، فروش سری گلکسی S21 هم تعریفی نداشته و 30 درصد کمتر از سری گلکسی S10 بوده است؛ حتی با وجود استراتژی جدید سامسونگ در قیمت‌گذاری و ارزان کردن پرچمداران جدید!

ظاهرا این سیاست در مورد مدل FE هم تکرار خواهد شد و صحبت از قیمت حدودا 650 دلاری آن است؛ مبلغی مناسب برای یک پرچمدار اندرویدی که می‌تواند راه گوشی خوشنام گلکسی S20 اف ای را ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*