قیمت گلکسی اس 21 اف ای

قیمت گلکسی اس 21 اف ای فاش شد؛ یک سورپرایز خوشایند!

یک رسانه کره‌ای، قیمت گلکسی اس 21 اف ای – Galaxy S21 FE را کمتر از سامسونگ گلکسی S20 اف ای توصیف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری Herald Corp قیمت گلکسی اس 21 اف ای بین 700 هزار تا 800 هزار وون خواهد بود؛ یعنی حدود 630 تا 720 دلار!

این در حالی است که سامسونگ گوشی گلکسی اس 20 اف ای را با قیمتی معادل 810 دلار در کره جنوبی عرضه کرد. در آمریکا حتی قیمت آن 699 دلار بود. بر اساس این گزارش، گلکسی S21 FE باید در تمام بازارها ارزان‌تر از مدل قبلی باشد.

البته با توجه به استراتژی جدید سامسونگ در قیمت‌گذاری که با خانواده گلکسی S21 آغاز شد، چنین انتظاری هم می‌رفت. تازه‌ترین پرچمداران سری S حدود 200 دلار ارزان‌تر از مدل‌های قبلی هستند و این موضوع به فروش بیشتر آن‌ها کمک کرد؛ هر چند نه در حدی که دلخواه سامسونگ بود.

پیداست که از لحاظ مالی، پایین آوردن قیمت به کام سامسونگ نیست؛ اما شاید برای شکست دادن رقبای چینی، ناگزیر به چنین کاری باشد. به هر حال اگر مدل FE عرضه شود، به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های رده بالا تبدیل خواهد شد و می‌تواند در فهرست بهترین‌های سال قرار بگیرد.

حتی گفته می‌شود برای افزایش بیش از پیش آمار فروش، کمپانی کره‌ای قصد دارد گلکسی S21 اف ای را در قامت جانشین گلکسی نوت 20 روانه بازار کند. البته این فرضیه چندان منطقی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی این گوشی از قلم دیجیتال S Pen نشده است.

انتظار می‌رود گلکسی اس 21 اف ای در ماه آگوست معرفی و از اواخر همان ماه وارد بازار شود. در مراسم رونمایی، این گوشی صحنه را با گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 شریک خواهد بود.

به مشخصات فنی هم بپردازیم. وجود صفحه نمایش 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام، رم 6/8 گیگ و حافظه داخلی 128/256 گیگ در آن دور از ذهن نیست. همچنین می‌توانیم انتظار باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 11 را نیز داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عالیه، سامسونگ میخواد رو این گوشی خوب فروش کنه
    نایس

  2. بعد از معرفی که ایشالله به ایران هم بیاد اول ممکنه تا ۱۸ تومن باشه ولی بعدا و کم کم به نظر من چون قیمت گوشیای سامسونگ تو ایران معمولا از قیمت جهانی یکم کمتره ممکنه تا ۱۱ یا ۱۲ میل هم بیاد.

  3. اوووووف جونم.
    از یه طرف طبیعیه چون نسخه پایه گلکسی S21 حدود ۸۰۰ دلاره و این باید پایین تر باشه.

  4. خوشم اومد 😊😊
    میتونه قلم نوت ام بذاره که جذابیتش بیش تر بشه😏😏 که نبود نوت امسال خیلی پیدا نباشه