گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای – Samsung Galaxy S20 FE معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت گلکسی اس 20 فن ادیشن بیشتر آشنا شوید.

کمپانی سامسونگ دقایقی پیش از جدیدترین عضو سری گلکسی S‌ خود به نام گلکسی اس 20 FE رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای یک گوشی پرچمدار باکیفیت است که غول کره‌ای به پاس سالیان سال حمایت از سوی طرفدارانش آن را با نوآوری‌های محبوب همراه ساخته است. در دورانی که کروناویروس بین همه فاصله افکنده است، سامسونگ تصمیم گرفت یک نسخه ویژه از گوشی Galaxy S20 خودش به نام Galaxy S20 FE را با ارائه‌ی امکاناتی همچون یک نمایشگر با اسکرول نرم، دوربین‌هایی توانمند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، یک چیپست پرتوان، ارتباطات مدرن، عمر باتری بی‌مثال و طراحی لوکس و مدرن در دسترس طرفدارانش قرار دهد.

سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای

در واقع گلکسی اس 20 فن ادیشن مجموعه‌ای از قابلیت‌های سری گلکسی اس 20 که محبوبیت بیشتری نزد کاربران داشته است را در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند آشنا خواهیم کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

دوربین‌هایی برای بهترین نمایش خودتان

سامسونگ تصمیم گرفته روی قاب جلویی گوشی پرچمدار جدید خودش از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده کند که علاوه بر امکان ثبت عکس‌های باکیفیت، ویدیوهایی شفاف را نیز ضبط می‌کند. این دوربین دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل‌های 0.8 میکرومتری را ارائه می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

روی قاب پشتی این گوشی نیز دوربین سه‌گانه‌ای قرار دارد که در یک جزیره‌ی مشکی‌رنگ حضور دارند. حسگر اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی عریض با فوکوس خودکار Dual-pixel، لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 است. این دوربین را حسگر ثانویه 12 مگاپیکسلی اولترا-واید با دیافراگم f/2.2 و یک حسگر 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال تصویر همراهی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جذابی که این سیستم دوربین از گوشی‌های سری گلکسی اس 20 به ارث برده، زوم 30 برابری به نام Space Zoom است. به لطف این ویژگی، علیرغم اینکه می‌توانید زوم زیادی را روی یک عکس اعمال کنید، از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. شما همچنین می‌توانید مثل یک حرفه‌ای، در لحظه تصاویرتان را ویرایش کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

دیوایسی برای لذت بردن

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای از پردازنده‌ی سریع و قدرتمند اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این پردازنده به کاربر اجازه‌ی تجربه‌ای روان و بدون هرگونه لگ را در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌دهد. به این توان بالا باید پشتیبانی از فناوری ارتباطی فوق سریع 5G را نیز اضافه کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد Infinity-O روی قاب جلویی این گوشی نقش بسته است که می‌توان نرخ رفرش 120 هرتزی را برای اجرای روان انیمیشن‌ها و تماشای لذت‌بخش فیلم روی گوشی شما به ارمغان بیاورد. بازی کردن با این گوشی نیز به لطف پشتیبانی از Xbox Game Pass Ultimate و اجرای آنلاین بازی‌های کنسول ایکس باکس روی گوشی، فوق العاده جذاب خواهد بود. به این نمایشگر باکیفیت باید اسپیکرهای استریویی تنظیم شده توسط برند AKG را نیز اضافه کنید که با صدایی دقیق و باکیفیت، شما را غرق در گوشی خواهد کرد. این اسپیکرها از صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کنند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اف ای - Samsung Galaxy S20 FE

یک باتری با ظرفیت 4،500 میلی‌آمپر ساعت زیر قاب این گوشی جای خوش کرده است که می‌توانید به صورت سیمی و بی‌سیم در کمترین زمان آن را شارژ کنید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از آن به عنوان یک پاوربانک بی‌سیم برای دیگر گجت‌های خود نیز استفاده کنید. این گوشی دارای تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب است و سامسونگ می‌گوید از 3 نسخه بزرگ سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ این گوشی را با قیمت پایه 699 یورویی برای نسخه 5G و در رنگ‌های قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید وارد بازار خواهد کرد. در بدنه‌ی این گوشی از متریالی استفاده شده که تا کمترین حد ممکن جای اثر انگشت روی آن باقی بماند.

مشخصات فنی Samsung Galaxy S20 FE

نمایشگر6.5 اینچی امولد

رزولوشن +FHD

نرخ رفرش 120 هرتزی

ابعاد و وزن74.5 در 159.8 در 8.4 میلی‌متر

193 گرم

دوربین سلفی32 مگاپیکسلی

دیافراگم f/2.2

دوربین پشتی12 مگاپیکسل عریض

فوکوس خودکار Dual Pixel، لرزشگیر اپتیکال

دیافراگم f/1.8

زوم 30 برابری Space Zoom

8 مگاپیکسلی تله فوتو

لرزشگیر اپتیکال

دیافراگم f/2.4

12 مگاپیکسلی اولترا-واید

دیافراگم f/2.2

چیپستاسنپدراگون 865

8 هسته‌ای 7 نانومتری

حافظه8 گیگابایت رم با 128/256 گیگابایت حافظه

6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه

باتری4،500 میلی‌آمپر ساعتی

شارژ بی‌سیم

شارژ بی‌سیم معکوس

سایر قابلیت‌هااسپیکرهای استریو AKG

حسگر اثر انگشت درون نمایشگر

اسلات microSD

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فوق‌العاده زیبا،قدرتمند،و دلربا. تمام سلیقه‌هارو از خودش راضی میکنه.شک نکنید.مرسی سامسونگ

  2. فوق‌العاده نامبر 1

  3. فوق العادس خیلی زیباست