معرفی گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی S21 FE معرفی خواهد شد

سامسونگ می‌خواهد با معرفی گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی S21 FE جای خالی سری جدید گلکسی نوت را پر کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال می‌خواهد زودتر از موعد همیشگی از گوشی‌های خود رونمایی کند. گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که مراسم بعدی آنپکد سامسونگ در تیر ماه خواهد بود، که خیلی زودتر از رویه چند سال اخیر سامسونگ است. اما حالا گزارش جدیدی منتشر شده که به برگزاری این مراسم در مرداد ماه اشاره می‌کند و مهم‌تر از آن اینکه قرار است سامسونگ در این طی مراسم گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی S21 FE را معرفی کند و همه آن‌ها قرار است تا حدودی جای خالی گلکسی نوت را پر کنند.

معرفی گلکسی زد فولد 3

سامسونگ کمابیش اعلام کرد که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود و دلیل این اتفاق را هم تا حدودی به کمبود جهانی نیمه‌هادی‌ها ارتباط داده است. ولی شاید دلیل این کار عرضه گلکسی اس 21 اولترا با پشتیبانی از قلم اس پن باشد. جالب است که کمبود تراشه مشکلی در عرضه ۳ مدل گوشی به جای گلکسی نوت ایجاد نخواهد کرد.

البته معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 قابل پیش بینی بود و حتی شاید پیش از رویداد مرداد ماه سامسونگ معرفی شوند. سال گذشته ابتدا گلکسی زد فلیپ 5G در مرداد ماه عرضه شد و سپس نوبت به گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی S20 FE رسید.

معرفی گلکسی زد فولد 3 / گلکسی زد فلیپ 3

از طرفی ممکن است سامسونگ هر سه گوشی را در مرداد ماه معرفی کرده و در ماه‌های بعد به بازار عرضه کند. متأسفانه گزارش منتشر شده در پایگاه خبری Yonhap وارد جزئیات مربوط به گلکسی S21 FE یا فن ادیشن نشده است. اگر سامسونگ بخواهد از همان فرمول سال پیش پیروی کند، پس ما شاهد مدلی مقرون به صرفه‌تر و با امکاناتی کمتر از گلکسی اس 21 خواهیم بود. تخمین زده می‌شود که گلکسی اس 21 فن ادیشن با برچسب قیمتی ۶۲۴ دلار عرضه شود که ارزان‌تر از مدل پایه گلکسی اس 21 با قیمت ۷۹۹ دلار خواهد بود.

معرفی گلکسی زد فولد 3 / گلکسی s21 fe

معرفی این سه گوشی در کنار هم سبب خواهد شد که توجهات معطوف به دو گوشی تاشو گران‌قیمت سامسونگ شود و گلکسی S21 FE در سایه آن‌ها قرار بگیرد. مخصوصاً که گلکسی Z Fold 3 قرار است به همراه اولین دوربین زیر صفحه نمایش سامسونگ و پشتیبانی از قلم اس پن معرفی شود. گفته می‌شود گلکسی Z Flip 3 نیز از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*