دوج کوین

ارزش دوج کوین نسبت به شش ماه پیش 260 برابر شده است

ارزش دوج کوین تنها در مدت 6 ماه 260 برابر شده است. همین مساله باعث شده که این رمزارز هم‌اکنون به سودآورترین ارز دیجیتال بازار تبدیل شود.

دوج کوین که تا پیش از این در میان رمزارزها از اعتبار چندانی برخوردار نبود، در حال حاضر در جایگاه چهارمین رمزارز معتبر دنیا قرار گرفته است. ارزش این رمزارز در بازار هم‌اکنون 92 میلیارد دلار تخمین زده شده است. دوج کوین در بازار کنونی به عنوان سودآورترین دارایی شناخته می‌شود، چرا که تنها طی 6 ماه گذشته رشد 26 هزار درصدی داشته است که جابه‌جا شدن این رکورد فعلا دور از ذهن به نظر می‌رسد. این در صورتی است که رشد اتریوم، بیت‌کوین و شاخص اس اند پی ۵۰۰ در طی شش ماه اخیر به ترتیب 698 درصد، 286 درصد و 20 درصد بوده است.

مدیر سبد دارایی مؤسسه کوانتوم اکونومیکس طی مصاحبه‌ای در ارتباط با رشد رمزارزها عنوان کرد که بازدهی کنونی رمزارزها از بازدهی شرکت‌های بورسی بسیار بیشتر است، بنابراین شرکت‌های بورسی باید چاره‌ای برای خود بی‌اندیشند.

علت رشد ارزش دوج کوین چیست؟

دوج کوین بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر هیچ محدودیتی در تعداد استخراج ندارد، به همین خاطر بعضی از فعالان بازار از رشد چشمگیر این رمزارز حیرت‌زده شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین علل رشد بیش از حد دوج کوین حمایت تمام قد ایلان ماسک از این رمزارز بوده است. وی در جدیدترین برنامه تلویزیونی خود از این ارز دیجیتال تعریف کرده و از آن به عنوان ارز مردم یاد کرده است.

با وجود تمام این مسائل نمی‌توان گفت که دوج کوین از تمام رمزارزهای بازار پرسودتر است،‌ چرا که این رمزارز با ثبت حداقل 20 درصد نوسان در روز به پرنوسان‌ترین رمزارز بازار تبدیل شده است. همین مسأله باعث ورشکسته شدن تعداد زیادی از دارندگان این رمزارز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*