دوج کوین

ارزش دوج کوین با توییت‌های ایلان ماسک افزایش پیدا کرد

ارزش ارز دیجیتال دوج کوین که اخیرا با ریزش شدیدی مواجه شده بود مجددا با توییت‌های ایلان ماسک و مارک کوبان روند افزایشی پیدا کرد.

دوج کوین طی هفته گذشته توانست به قله جدید قیمتی خود یعنی حدود 45 سنت دست پیدا کند، اما اخیرا ارزش آن مجددا به دلیل ریزش شدید به نصف کاهش پیدا کرد. در همین راستا ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا به همراه مارک کوبان، میلیاردر مشهور و مالک باشگاه دالاس ماوریکز باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتالی روند صعودی پیدا کرده و به بیش از 30 سنت برسد.

افزایش ارزش دوج کوین با توییت‌های ایلان ماسک

ایلان ماسک با درج عبارت SNL پدر دوج (The dogefather SNL) در یک پیام توییتری توانست بار دیگر باعث رشد ارزش Dogecoin شود. علاوه بر ایلان ماسک، مارک کوبان، میلیاردر مشهور در صفحه توییتری خود به استفاده از این ارز دیجیتالی در باشگاه دالاس ماوریکز اشاره کرد که این توییت نیز در افزایش ارزش دوج کوین تاثیر زیادی داشته است.

گفتنی است Dogecoin در سال 2013 توسط دو برنامه‌نویس استرالیایی و آمریکایی با هدف سرگرمی ایجاد شد، اما اکنون در بازار دارای ارزشی برابر با 42 میلیارد دلار است و توانسته جایگاه هفتمین ارز دیجیتالی ارزشمند جهان را به خود اختصاص دهد. ایلان ماسک که این روزها به بازار ارزهای دیجیتالی علاقه‌ای زیادی دارد Dogecoin را رمزارز مردم و رمزارز مورد علاقه خود توصیف کرده است. همچنین دوج کوین بر خلاف سایر ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین برای استخراج با محدودیتی همراه نیست و می‌توان آن را یک رمز ارز نامحدود محسوب کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*