سیستم عامل هارمونی

سیستم عامل هارمونی در یک هفته روی 10 میلیون دستگاه نصب شد

سیستم عامل هارمونی که شرکت هواوی طی هفته گذشته نسخه پایدار آن را منتشر کرد، در یک هفته به آمار نصب 10 میلیون دستگاه دست پیدا کرد.

شرکت هواوی طی هفته گذشته به صورت رسمی نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی را معرفی و آن را برای نخستین بار به شکل پایدار برای نصب روی دستگاه‌های مختلف ارائه کرد. هواوی در این مراسم برنامه به‌روزرسانی هارمونی برای گوشی‌های مختلف خود را نیز منتشر کرد.

هواوی با طراحی و معرفی سیستم عامل هارمونی توانست در حوزه سیستم عامل‌های موبایل یک تغییر بزرگ به وجود آورد و دو قطبی بودن اندروید و iOS را بشکند. این شرکت بزرگ چینی با معرفی نسخه 2.0 این سیستم عامل طی هفته گذشته نگاه بسیاری را به خود جلب کرد و همچنین کاربران زیادی نیز از آن استقبال کردند.

هارمونی به عنوان سیستم عاملی اختصاصی هواوی برای ایجاد اتصال و هماهنگی یکپارچه میان دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شود که با امکانات و قابلیت‌های جدید خود می‌تواند در دنیای دستگاه‌های هوشمند یک تحول بزرگ را به وجود آورد. از ویژگی‌های اساسی این سیستم عامل می‌توان به سازگاری بسیار بالا و توانایی نصب برنامه‌های اندرویدی اشاره کرد که می‌توانند تمام نیاز کاربران را برطرف سازند.

استقبال بسیار خوب از سیستم عامل هارمونی

پس از این که هواوی نسخه پایدار و قابل نصب سیستم عامل Harmony را ارائه داد، کاربران زیادی از آن استقبال کردند و ظرف مدت یک هفته تعداد نصب این سیستم عامل رو دستگاه‌های مختلف به 10 میلیون دستگاه رسید. به همین مناسبت کارمندان هواوی با انتشار تصویری از یک کیک به شکل دستگاه‌های هواوی این موفقیت را جشن گرفتند.

سیستم عامل هارمونی

شرکت هواوی نیز با تایید اینکه 10 میلیون دستگاه هارمونی را نصب کردند اعلام کرد این میزان نصب از آنچه که منتقدان پیش‌بینی کرده بودند نیز بیشتر است. این شرکت چینی اعلام کرد طبق برنامه تا پایان سال 2021 حدود 300 میلیون دستگاه سیستم عامل هارمونی را نصب خواهند کرد. گفتنی است آمارها نشان می‌دهد هم‌اکنون حدود 200 میلیون گوشی فعال هواوی در سراسر جهان وجود دارد.

علاوه بر این، هواوی تصمیم دارد 100 میلیون دستگاه از سایر شرکت‌ها را نیز طی همکاری و مذاکرات به این سیستم عامل مجهز کند. سیستم عامل هارمونی با این استقبال چشمگیر می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به جایگاه ویژه‌ای برسد و سهم زیادی از بازار سیستم عامل‌ها را به خود اختصاص دهد.

سیستم عامل هارمونی

وانگ چنگدو، از مدیران ارشد بخش نرم‌افزاری هواوی مدتی قبل اعلام کرد هواوی می‌خواهد تا پایان سال جاری تعداد دستگاه‌های مجهز به هارمونی را به 360 میلیون دستگاه افزایش دهد. وی افزود سال 2022 برای هواوی یک سال هیجان‌انگیز خواهد بود؛ چراکه در آن سال 1.23 میلیارد دستگاه هوشمند شامل تمام محصولات هوشمند این شرکت به هارمونی مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*