ایسوس ZenScreen MB16ACV

نمایشگر قابل حمل ایسوس ZenScreen MB16ACV معرفی شد

نمایشگر قابل حمل ایسوس ZenScreen MB16ACV معرفی شد در ادامه با مشخصات و امکانات این نمایشگر جدید ایسوس آشنا می‌شویم.

ایسوس به عنوان برند پیشرو در تولید نمایشگر در جهان، نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACV را معرفی کرد. این نمایشگر با داشتن پنل FHD در ابعاد 15.6 اینچ، به عنوان نمایشگر دوم دارای قابلیت آنتی باکتریال به واسطه یون‌های فعال نقره بوده که در کادر حاشیه و قسمت پشت آن، از انتقال 99.9 درصد باکتری‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند.

ایسوس ZenScreen MB16ACV

این ویژگی برای اولین بار در یک نمایشگر قابل حمل عرضه شده که ایسوس توانسته گواهینامه‌های JIS Z 2901 و ISO 22196 را به منظور کاهش پخش باکتری‌های مضر برای سلامت انسان اخذ نماید. یون‌های مثبت نقره (Ag+) به بدنه چسبیده و با برهم زدن عملگرهای درون سلول‌های میکروب‌ها و باکتری‌های مضر، آنها را از بین می‌برد. این ویژگی به کاربر اطمینان می‌دهد تا در هنگام استفاده از نمایشگر در محیط‌های آلوده با خیالی آسوده فعالیت‌های روزمره خود را دنبال نماید.

مشخصات نمایشگر قابل حمل ایسوس ZenScreen MB16ACV

ایسوس ZenScreen MB16ACV

این نمایشگر فوق سبک، با وزن 830 گرم و ضخامت 10.5 میلی‌متر، به واسطه یک رابط هیبریدی USB-C امکان انتقال داده و برق مورد نیاز برای استفاده از این مانیتور به لپ تاپ‌ها متصل می‌شود. همچنین با پشتیبانی از نرم افزار DisplayWidget ایسوس به صورت خودکار امکان سنجش نمایش به صورت افقی یا عمودی را دارد.

ایسوس ZenScreen MB16ACV

پنل این نمایشگر از نوع IPS بوده و با تفکیک‌پذیری 1920×1080 با نسبت تصویر 16:9 همراه است که دارای پوشش ضد بازتاب است. زاویه دید نیز 178 درجه در هر دو جهت افقی و عمودی بوده و میزان روشنایی آن نیز 250 cd/m² می‌باشد. این نمایشگر برای راحتی بیشتر در هنگام استفاده، از پیچ مربوط به نصب سه پایه پشتیبانی می‌کند و در کنار آن نیز یک پایه تاشدنی مجزا نیز در بسته‌بندی آن موجود است.

ایسوس ZenScreen MB16ACV

ایسوس برای حفظ سلامتی بیشتر، در این نمایشگر هم فناوری محافظت از چشم را نیز گنجانیده است. با حذف نورهای آبی زائد در نمایشگر ایسوس ZenScreen MB16ACV، در طولانی مدت، از مشکلات چشمی نظیر پیرچشمی یا دوربینی جلوگیری می‌کند.

ایسوس ZenScreen MB16ACV

همچنین پنل این نمایشگر دارای ویژگی Flicker-Free یا تصویر بدون پرش است تا دچار آسیب‌های ناشی از آن به طور کامل خنثی گردد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*