ساعت هوشمند فیسبوک

ساعت هوشمند فیسبوک با دوربین‌های قابل جداسازی در راه است

ظاهرا Facebook هم قصد ورود به بازار اسمارت واچ را دارد. گفته می‌شود ساعت هوشمند فیسبوک دارای دو دوربین با قابلیت جداسازی است.

بر اساس گزارش Verge،  ساعت هوشمند فیسبوک با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ، دارای یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت خواهد بود. کاربرد دوربین جلویی، برای تماس تصویری است؛ در حالی که دوربین پشتی، قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار و فیلم‌برداری 1080p خواهد داشت. کاربران می‌توانند فیلم‌ها و عکس‌های گرفته شده را به راحتی در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ به اشتراک بگذارند.

امکانات استاندارد سلامت‌سنجی، مانند ثبت فعالیت‌های ورزشی و نظارت روی ضربان قلب را هم نباید از قلم بیندازیم. پشتیبانی از شبکه LTE را نیز به این اسمارت واچ نسبت داده‌اند؛ چیزی که به آن اجازه می‌دهد مستقل از گوشی‌های هوشمند کار کند.

از رنگ‌های احتمالی آن باید به سفید، مشکی و طلایی اشاره کنیم. انتظار می‌رود ساعت هوشمند فیسبوک در سال 2022 با قیمت تقریبی 400 دلار عرضه شود. حتی ظاهرا این غول شبکه‌های اجتماعی، مذاکراتی را با تولیدکنندگان لوازم جانبی برای ارائه محصولات سازگار با دوربین‌های گجت (مثلا کیف و قاب) ترتیب داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*