آیپد مینی بعدی در رندرهای جدید

آیپد مینی بعدی در رندرهای جدیدی رخ نشان داد

ظاهر تبلت آیپد مینی بعدی اپل در رندرهای جدیدی منتشر شد. iPad Mini 2021 با ظاهری شبیه iPad Air جدید و حاشیه‌های باریک نمایشگر عرضه می‌شود.

ظاهر آیپد مینی در مقایسه با نسل جدید آیپد ایر و آیپد پرو قدیمی شده است و اپل هم این را می‌داند. ما بارها شنیده‌ایم که این کمپانی روی طراحی جدید کوچک‌تریت تبلت خودش کار می‌کند. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که دقیقاً همین موضوع را تأیید می‌کند و ظاهر آیپد مینی بعدی را در رندرهای جدیدی نشان می‌دهد.

طراحی آیپد مینی بعدی شبیه آیپد ایر جدید است

البته توجه داشته باشید که این رندرها رسمی نیستند، بلکه بر اساس طرح‌های اولیه‌، فایل‌های CAD و تصاویر هندزآنی که به دست افشاگران رسیده طراحی شده‌اند. همانطور که در تصاویر می‌بینیم، نشانه‌هایی از آیپد ایر را می‌توانید مشاهده کنید. در واقع وقتی طراحی این تبلت را با آیپد ایر کنار هم می‌گذاریم، به نظر می‌رسد آیپد مینی بعدی نسخه کوچک شده ایر باشد.

آیپد مینی بعدی در رندرهای جدید

سرانجام دکمه هوم از روی این تبلت حذف خواهد شد که اجازه می‌دهد حاشیه‌های اطراف نمایشگر کوچک و کوچک‌تر شوند. در واقع این مدل هم اندازه با نسل گذشته خودش است و فقط 3 میلی‌متر در عرض و ارتفاع کوچک‌تر شده است. و البته بدیهی است که این بدنه به لطف حاشیه‌های کمتر می‌تواند نمایشگر بزرگ‌تری را در خودش جای دهد. آیپد Mini بعدی اپل به طور دقیق ابعادی برابر با 206.3 در 137.8 در 6.1 میلی‌متر خواهد داشت. این نشان می‌دهد در ضخامت هیچ تغییری نخواهد داشت.

حسگر اثر انگشت تاچ آیدی در این تبلت به زیر کلید پاور خواهد رفت و اسپیکرها پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهند کرد. کانکتور لایتنینگ هم حذف شده و جای خودش را به درگاه USB-C داده است. منابع می‌گویند این تبلت جدید قرار است در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و طلایی عرضه شود. اپل یک قلم هوشمند کوچک‌تر در مقایسه با اپل پنسل اصلی را برای این تبلت که از پردازنده A14 قدرت می‌گیرد، طراحی کرده است. ضمن اینکه می‌توانیم انتظار داشته باشیم اپل نسخه 5G آن را نیز تا پایان سال وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*