سامسونگ گلکسی بوک گو

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک گو با پردازنده کوالکام رونمایی شد

سامسونگ از لپ تاپ گلکسی بوک گو – Galaxy Book Go با پردازنده اسنپدراگون 7 سی کوالکام، اسپیکرهای دالبی اتموس و نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد.

سامسونگ لپ تاپ جدیدی را به نام گلکسی بوک گو آماده ورود به بازار کرده است. این نوت بوک از یک نمایشگر 14 اینچی TFT FHD (برابر با 1920 در 1080 پیکسل)، نسل دوم پردازنده Snapdragon 7c و پردازشگر گرافیکی Qualcomm Andeno بهره می‌برد. به این‌ها باید اسپیکرهایی با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos را هم اضافه کنیم که از لپ تاپ Galaxy Book Go، دستگاهی عالی برای اوقات فراغت کاربران ساخته است. این لپ تاپ تنها 349 دلار قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی بوک گو

گلکسی بوک گو دارای ابعاد 323.9 در 224.8 در 14.9 میلی‌متر و وزن 1.38 کیلوگرمی است. روی این لپ تاپ از ویندوز 10 هوم/ پرو استفاده شده که با پردازنده کوالکام هماهنگ است. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی برای مونتاژ ویدیو و کار با برنامه‌های سه‌بعدی هستید Galaxy Book Go گزینه مناسبی نیست. بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است.

یک وب‌کم 720p HD به همراه یک میکروفون دیجیتالی روی این لپ تاپ استفاده شده است. شما می‌توانید از اسپیکرهای دالبی اتموس این لپ تاپ نهایت استفاده را ببرید. چرا که می‌تواند با در اختیار داشتن سطح تازه‌ای از صدای غنی در این بازه قیمتی، تجربه صدای 360 درجه‌ای را در اختیار کاربرانش بگذارد.

سامسونگ گلکسی بوک گو

این لپ تاپ با 4 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4X همراه است و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی eUFS را ارائه می‌کند. از یک باتری داخلی 42.3 وات ساعتی معمولی انرژی می‌گیرد که توسط USB تایپ C می‌توانید آن را شارژ کنید. با توان 25 وات از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از یک لولای 180 درجه‌ای استفاده می‌کند؛ بنابراین تنها می‌توانید آن را مثل لپ تاپ‌های معمولی آن را به عقب تا کنید. نمایشگر آن نیز استاندارد بوده و از لمس کاربر پشتیبانی نمی‌کند.

نسخه Wi-Fi‌ این لپ تاپ هم اکنون با قیمت 349 دلاری وارد بازار ایالات متحده شده است. گفته می‌شود نسخه 5G آن نیز تا پایان سال 2021 در بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*