پیام واتساپ

چگونه پیام واتساپ را بدون آبی شدن تیک آن بخوانیم؟

ما قصد داریم تا در این مطلب نحوه خواندن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی را به صورت کامل و مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

یکی از اصلی‌ترین ارکان زندگی امروزی را پیام رسان‌ها تشکیل می‌دهند. به همین خاطر کاربران نیز در پی برنامه‌هایی می‌گردند که از نظر قابلیت تکمیل باشند. یکی از بهترین این برنامه‌ها که کاربران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است اپلیکیشن واتساپ است. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های که واتس اپ از آن بهره می‌برد و باعث افزایش حریم خصوصی افراد می‌شود، قابلیت تیک نخوردن پیام در واتساپ است. شما با فعال کردن این قابلیت می‌توانید پیام ارسالی را بدون آن که تیک آبی بخورد و فرستنده پیام متوجه شود که شما آن را مطالعه کرده‌اید، بخوانید.

ما در این مطلب چگونگی خواندن پیام های واتساپ بدون آبی شدن تیک این برنامه را به شما آموزش خواهیم داد. علاوه بر این، روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که شما با بهره‌گیری از آن می‌توانید آگاه شوید مخاطبی که برای آن پیامی را ارسال کرده‌اید و آن شخص قابلیت تیک نخوردن پیام در واتساپ را فعال‌سازی کرده است، پیام ارسالی از طرف شما را مطالعه کرده است یا خیر.

نحوه حذف تیک آبی پیام واتساپ

اگر قصد دارید که قابلیت تیک نخوردن پیام های واتساپ را فعال کنید،‌ لازم است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱- ابتدا باید برنامه واتساپ موجود در موبایل خود را به اجرا در بیاورید.

پیام واتساپ

۲- پس از ورود به برنامه واتساپ یک‌سری گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که باید از میان آن‌ها روی گزینه Settings بزنید تا از این طریق به صفحه مرتبط با تنظیمات برنامه واتس اپ ورود پیدا کنید.

پیام واتساپ

۳- پس از ورود به قسمت تنظیمات با گزینه‌هایی مواجه می‌شوید که باید از میان آ‌ن‌ها گزینه Accounts را انتخاب کنید.

پیام واتساپ۴- صفحه Accounts دارای چند گزینه است که شما باید از بین آن‌ها روی Privacy بزنید تا به واسطه آن بتوانید اقدام به مدیریت حریم شخصی واتساپ خود کنید.

پیام واتساپ

۵- فعال‌سازی قابلیت تیک نخوردن پیام در واتساپ یکی از مواردی است که صفحه Privacy به شما ارائه می‌دهد و شما با استفاده از آن می‌توانید واتساپ خود را مدیریت کنید. برای فعال‌سازی این قابلیت باید از بین گزینه‌های موجود گزینه Read receipts را انتخاب کنید.

پیام واتساپ

یکی از نکات مهم این است که در صورت غیر فعال کردن گزینه Read receipts، تمام پیام‌های ارسال یا دریافت شده همچنان خاکستری می‌ماند و آبی نمی‌شود.

چگونه متوجه شویم دریافت کننده پیام آن را مطالعه کرده است؟

یکی از ویژه‌ترین امکانات موجود در واتساپ خواندن پیام بدون خوردن تیک آبی است. اما یک روشی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن، حتی در صورت فعال بودن قابلیت تیک نخوردن پیام نسبت به این موضوع که گیرنده پیام آن را مطالعه کرده است یا نه آگاه شوید.

به این منظور شما می‌توانید اقدام به ارسال پیام صوتی کنید، ارسال پیام صوتی برای مخاطبان باعث می‌شود که حتی در صورت فعال بودن قابلیت تیک نخوردن پیام، ویس در هنگام پخش شدن تیک آبی بخورد و نهایتا مخاطب می‌تواند نسبت به شنیده شدن پیام توسط شما آگاهی پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه خبر مسخره رو‌ چندبار ارسال میکنید.
    تعویض بک گراند ویندوز xp هم آموزش بدین