دانگ فنگ ریچ 6

سایپا پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6 را به بازار عرضه می‌کند

سایپا قصد دارد در سال جدید پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6 را به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این وانت چینی جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا یعنی زامیاد یا پارس خودرو به‌زودی پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6 را تولید خواهد کرد تا سایپا آن را طی سال جاری به بازار عرضه کند. این خودرو به عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل جدید روانه بازار خواهد شد و از گیربکس دستی و موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی بهره خواهد برد.

مشخصات سایپا پیکاپ دانگ فنگ ریچ 6

دانگ فنگ ریچ 6

دانگ فنگ ریچ 6 از لحاظ نوع پلتفرم به نیسان ناوارا و رنو آرکانا و آلاسکان شباهت زیادی دارد و به همین دلیل نسبت به نسخه‌های قبلی خود از ابعاد بزرگتری بهره می‌برد. این پیکاپ چینی در در نسخه بنزینی به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 157 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 5 سرعت دستی نیز نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌کند.

دانگ فنگ ریچ 6

نسخه فول آپشن این خودرو چینی از گیربکس 6 سرعت اتوماتیک ZF آلمان بهره می‌برد که طبق رسانه‌های چینی این گیربکس در تست‌های انجام شده عملکرد خوبی را نشان داده است. البته این پیکاپ چینی با گیربکس دستی توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار ایران عرضه خواهد شد. شرکت دانگ فنگ برای نسخه تک دیفرانسیل پایه و دو دیفرانسیل فول آپشن این خودرو قیمتی بین 12 هزار و 300 دلار تا 20 هزار 400 دلار در نظر گرفته است.

دانگ فنگ ریچ 6

پیکاپ ریچ 6 از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی نیز در سطح مناسبی قرار دارد. از امکانات این پیکاپ چینی می‌توان به استارت دکمه‌ای، کیسه هوای راننده و سرنشین، کروز کنترل، تهویه الکتریکی (اتوماتیک سفارشی)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم، کامپیوتر سفر، قفل دیفرانسیل عقب هوشمند، تنظیم وضعیت انتقال قدرت الکتریکی، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه و نمایشگر لمسی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*