فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی

فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی گوشی شما را در عرض 8 دقیقه شارژ کامل می‌کند!

فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی با سرعت خارق‌العاده می‌تواند باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی یک گوشی را در عرض 8 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند.

شاید یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های چند سال اخیر، هایپر شارژ شیائومی باشد که به تازگی معرفی شده است. فناوری هایپر شارژ  200 وات شیائومی می‌تواند باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی شما را در عرض تنها 8 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برساند. می‌تواند تصور کنید گوشی شما فقط به 480 ثانیه زمان برای رسیدن به شارژ کامل نیاز دارد؟

فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی

حتی اگر 8 دقیقه هم فرصت برای شارژ شدن گوشی‌تان نداشته باشید، فقط کافیست 3 دقیقه منتظر بمانید تا شارژ گوشی شما از 0 به 50 درصد برسد. اگر از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنید هم تنها 15 دقیقه فرصت لازم است تا به لطف فناوری شارژ جدید شیائومی 100 درصد شارژ شود.

البته تمام این اطلاعات روی کاغذ به دست می‌آید؛ چرا که هنوز هیچ گوشی هوشمندی با پشتیبانی از فناوری HyperCharge تولید و عرضه نشده است. شیائومی برای آنکه نشان دهد این فناوری چگونه به نظر می‌رسد، یک گوشی Mi 11 سفارشی را تولید کرده که باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی آن فقط 8 دقیقه برای رسیدن به شارژ کامل زمان نیاز دارد. اما شارژ با توان 200 وات مستعد بیش از حد گرم شدن است. هرچند فقط 8 دقیقه برای شارژ گوشی زمان صرف می‌شود؛ ولی در همین مدت کم هم گرمای زیادی تولید خواهد شد.

فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی

اگر اطلاعات منتشر شده توسط سایت My Smart Price واقعیت داشته باشد، کاربران شیائومی با یک بار چرخه تخلیه شارژ کامل گوشی در هر یک روز، می‌توانند تا 2 سال از باتری گوشی هوشمند خود کار بکشند. البته اگر کاربران می‌خواهند طول عمر باتری گوشی خود را به 4 سال برسانند، باید ابتدا با نحوه استفاده از فناوری هایپر شارژ 200 وات شیائومی آشنایی کاملی پیدا کنند.

ظاهراً این فناوری بعد از 800 بار شارژ کامل، ظرفیت باتری را به 80 درصد کاهش می‌دهد، در حالی که باتری‌های رایج بازار بعد از 500 بار شارژ کامل به این ظرفیت کاهش پیدا می‌کنند. البته مشخص نیست در عمل این فناوری باتری چگونه خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر واقعاً به سرعت خیلی زیاد شارژ نیازی ندارید، از هایپر شارژ استفاده نکنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه