بازی Far Cry 6

E3 2021: تریلر جدید بازی Far Cry 6 را تماشا کنید

شرکت یوبی‌سافت در مراسم E3 2021 حضور پررنگی داشت و در کنار رونمایی از عناوین مختلف، تریلر جدید بازی Far Cry 6 را نیز نمایش داد.

تریلر سینمایی بازی Far Cry 6 به ماجراهای انتقام‌جویانه میان دنی روخاس و آنتون کاستیلو اختصاص دارد. ویدیویی که بخش مهمی از داستان بازی و جهان‌بینی آنتاگونیست اصلی آن را نشان می‌دهد؛ تفکری که در کشتارهای مختلف و روابط غیرقابل پیش‌بینی با اطرافیان‌اش خلاصه شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

بازی Far Cry 6

یوبی‌سافت همچنین از تریلر کوتاه سیزن پس این عنوان نیز رونمایی کرد و طرفداران را به وجد آورد. با خرید سیزن پس ششمین قسمت از سری فارکرای، می‌توانید در نقش شخصیت‌های منفی این فرنچایز بازی کنید. واس از فارکرای ۳، پاگان مین از فارکرای ۴ و جوزف سید از فارکرای ۵، شخصیت‌های به‌یادماندنی و پرطرفداری هستند که در سیزن پس بازی فارکرای ۶ قابل بازی خواهند بود.

بسیاری از مخاطبین و طرفداران مجموعه فارکرای، نسبت به گرافیک نسبتاً ضعیف بازی Far Cry 6 اعتراض دارند. درباره این موضوع تا حد زیادی حق با آن‌هاست زیرا در تریلرهای قبلی و تریلر فعلی این عنوان، مدل‌سازی‌ها، موشن‌ کپچرینگ و بسیاری از جلوه‌های بصری دیگر، در حد و اندازه‌های نسل نهم کنسول‌ها نیستند. باید ببینیم آیا یوبی‌سافت در آینده برنامه‌ای برای بهبود کیفیت گرافیکی این بازی خواهد داشت یا خیر.

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۴ مهر ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، پی‌سی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که این عنوان ارجاعات سیاسی-اجتماعی بسیاری را در دل خود جای داده است و با قرار دادن گیمرها در نقش دنی روخاس، قصد دارد نوعی نبرد خیر در برابر شر چریکی را به تصویر بکشد.

نظر شما درباره بازی فارکرای ۶، تریلر جدید آن، گرافیک نسبتاً ضعیف‌اش و شخصیت‌های جذاب سیزن پس این عنوان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*