بسته اینترنت و مکالمه ایرانسل

بسته اینترنت و مکالمه ایرانسل ویژه تابستان ۱۴۰۰ اعلام شد

بسته اینترنت و مکالمه ایرانسل ویژه تابستان ۱۴۰۰ اعلام شد. ایرانسل برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود بسته ویژه اینترنت و مکالمه تخفیفی در نظر گرفته است.

اپراتور ایرانسل همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان برای مشترکان دائمی و اعتباری خود یک بسته ویژه اینترنت و مکالمه تخفیقی در قالب بسته ترکیبی استقبال تابستانه در نظر گرفت.

حزئیات بسته اینترنت و مکالمه ایرانسل

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل با خریداری بسته استقبال تابستانه از 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه ایرانسلی برخوردار خواهند شد. از این رو مشترکان این اپراتور از روز 22 خرداد تا 1 تیر 1400 می‌توانند این بسته ترکیبی را با قیمت تخفیفی 10 هزار تومان خریداری و فعالسازی کنند. همچنین این بسته از زمان فعالسازی به مدت 3 روز اعتبار خواهد داشت.

مشتریان برای خریداری بسته استقبال تابستانه می‌توانند از اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#5*) استفاده کنند. همچنین اگر بسته خریداری شده مشترکان در بازه 22 خرداد تا 1 تیر 1400 به پایان رسید، مشترکان این امکان را دارند تا آن را مجددا فعالسازی کنند. از این رو مشتریان می‌توانند در این بازه بیش از یک بار این بسته ترکیبی ویژه را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*