کیف پول کول ولت پرو

بررسی کامل کیف پول کول ولت پرو

شرکت CoolBitX از جدیدترین محصول خود یعنی CoolWallet Pro پرده‌برداری کرده است و ما در مجموعه جنبل به عنوان نماینده رسمی این شرکت تایوانی و همزمان با فروش جهانی این محصول برای اولین بار این کیف پول را به صورت انحصاری وارد بازار ایران کرده‌ایم.

فروشگاه جنبل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری آغاز نموده است و و به عنوان نماینده فروش رسمی لجر، کول ولت، ترزور در دبی مشغول به فعالیت می‌باشد.

در ادامه به معرفی کامل و ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم :

یک محصول جذاب دیگر از CoolBitX

همانطور که می‌دانید شرکت CoolBitX در سال 2015 اولین کیف پول سخت افزاری خود را تولید نمود اما در همین مدت زمان کم کیف پول‌های این شرکت علاوه بر زیبایی امن‌ترین و بهترین کیف پول‌های موجود در بازار بوده‌اند به طوری که خیلی سریع نظر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده که به عنوان مثال می‌توان به CoolWallet S اشاره کرد.

CoolWallet Pro شکیل و قدرتمند

CoolWallet Pro نیز مانند دیگر محصول شرکت CoolBitX علاوه بر کیفیت بالا، کاربری راحت و امنیت فوق‌العاده‌ای دارد که تجربه‌ای شیرین از کار با رمز ارزها به کاربران ارائه می‌دهد.

با توجه به موفقیت CoolWallet S، نسخه پرو از سری کول ولت با ضریب امنیت بالاتر، پشتیبانی تعداد بیشتر از ارز رمزها و طراحی زیبا ارائه شده است.

همچنین در کول ولت پرو  ​قابلیت دیفای استیکینگ (DeFi Staking) نیز برای اولین بار در بین تمام کیف پول‌های سخت افزاری فراهم شده است.

CoolWallet Pro برجسته‌ترین  کیف پول سخت افزاری سال ۲۰۲۱

​​​​​​​در ادامه به ذکر ویژگی‌هایی می‌پردازیم که کول ولت پرو را از دیگر رقیبان متمایز می‌سازد:

امنیت بالاتر: این کیف پول از جدیدترین تراشه امنیتی Secure Element (SE) بهره می‌برد. تراشه به کار رفته در کول ولت پرو CC EAL6+ است که بالاترین استاندارد امنیتی در حال حاضر است. بنابراین کلید خصوصی شما در این مدل بسیار پیشرفته است.

همچنین بلوتوث این دستگاه از رمزگذاری درجه نظامی بهره می‌برد و تایید تراکنش در این دستگاه چند مرحله‌ای شامل اثر انگشت، تشخیص چهره، کد عبور و تاییدیه فیزیکی می‌باشد.

کیف پول کول ولت پرو

زیبایی و کاربری آسان: ضخامت این دستگاه 0.8 میلی‌متر است و تنها ۶ گرم وزن دارد، بنابراین به راحتی درون جیب و کیف پول شما جای می‌گیرد. این دستگاه همچنین ضد آب می‌باشد.

همچنین برای استفاده از کول ولت پرو نیازی به کامپیوتر نداشته و تنها با اتصال آن به موبایل خود تا فاصله‌ی 10 متری از دستگاه استفاده کنید.

پشتیبانی از تعداد بیشتر رمز ارزها: کول ولت پرو علاوه بر ارزهای معمول مانند Bitcoin ، Ether ، Litecoin ، Ripple ، Stellar ، BNB و USDT از ارزهای دیگر نیز مانند DOT ، TRX ، ATOM نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین تمامی توکن‌های ERC20 نیز قابل دستیابی است. شرکت سازنده اعلام کرده است که رمز ارزهای جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد نیز قابلیت اجرا بر روی این کیف پول را خواهند داشت.

استیکینگ (Staking) امن: همانطور که می‌دانید استیکینگ در واقع کسب پاداش از نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول است بنابراین می‌توانید با این کیف پول درآمد غیر فعال داشته باشید. با نگهداری دارایی‌های دیجیتالی خود مانند Polkadot ، Tron و Cosmos در CoolWallet Pro می‌توانید توکن POS دریافت کنید.

ترید آسان: به لطف اپلیکشن‌های اندروید و iOS دستگاه شما قادر خواهید بود تا :

  • در تمامی صرافی‌ها مبادلات خود را انجام دهید ، به آسانی خرید و فروش کنید و همچنین می‌توانید از سیستم‌های تبادلی مانند ChangeHero و BitPay استفاده کنید.
  • به بهترین صرافی‌های غیر متمرکز مانند UniSwap و Sushiswap متصل شوید.
  • به لطف پشتیبانی گسترده از ERC20 می‌توانید با پروتکل‌های DeFi و Dapps ارتباط برقرار کنید.
  • همچنین می‌توانید توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) از سایت‌های مختلف جمع‌آوری کنید.
  • شما همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود نگه دارید و از این راه توکن به دست آورید.​​​​​​​

کیف پول کول ولت پرو

آنباکسینگ کول ولت پرو

پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از سوءاستفاده در جعبه دستگاه حتما دستگاه را از فروشگاه اینترنتی جنبل نماینده رسمی کول ولت با گارانتی یک ساله تهیه بفرمایید.

همچنین اگر علاقه‌مند به دنیای رمز ارزها و اکسسوری‌های مربوط به این حوزه هستید پیشنهاد می‌کنیم از وبسایت جینگول هم دیدن فرمایید.

ابتدا بسته را از نظر صحت و سلامت چک کرده و از مهر و موم آن مطمئن شوید.

درون بسته محتویات زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کول ولت پرو یک عدد
  • کابل و شارزر USB یک عدد
  • کارت Recovery دو عدد
  • دفترچه راهنما یک عدد

ویژگی های سخت افزاری و عملکردی دستگاه

سخت افزار
ابعاد دستگاه85.6 (L) در 54 (H) در 0.8 (T) میلی‌متر
صفحه نمایشDisplay

Contrast ratio

View angle

View window size

Material

سیاه و سفید

7:1

180 درجه

22.50mm در 13.50mm

پلاستیک

دکمه‌هاMaterial

Life time

Feedback

 1 دکمه فلزی

>100,000

لمسی

باتریMaterial

Volt

mAh

سیکل شارژ

باتری قابل شارژ یون لیتیوم

4.2V

15mAh

500 سیکل

شارژ باتریشارژ کامل با 2 ساعت شارژ
رابط کاربری BluetoothBLE4.2
دما در زمان فعالیت10C to 40C
دمای ذخیره سازی-10C to 50C
مشخصات چیپ امنیتیCommon criteria EAL6+ certified

Tamper proof

شتاب دهنده رمزگذاری سخت افزار

مولد اعداد تصادفی واقعی

 

 عملکرد   
از الگوریتم امضای تراکنش ECDSA با منحنی بیضوی مشخص secp256k1 پشتیبانی می کند 

Signing algorithm

 

مشخصات ارز های رمز نگاری شده

HD WalletBIP-32
از چندین نوع کوین و حساب پشتیبانی می کند. هر حساب تا 2^32 آدرس در خود ذخیره می کند.BIP-44
پشتیبانی استاندارد از بازیابی کیف پول.عبارت بازیابی از طریق کارت و یا ازطریق اپلیکیشن می توان تولید نمودتولید عبارت بازیابی
OATH HOTPOTPalgorithm

 

نرم افزارهای پشتیبانی شده
آیفونCoolWallet iPhone App via BLE communication, iOS 9.1 or above
اندرویدCoolWallet Android App via BLE communication, Android 6 or above

سخن پایانی

CoolWallet Pro یک کیف پول بلوتوثی به اندازه کارت اعتباری است که ارز رمزنگاری شده را داخل کیف پول واقعی شما در خود جای داده است.

ترکیب امنیت کیف پول سخت افزاری با تنوع و سهولت  کیف پول نرم افزاری، CoolWallet Pro به یک گزینه جذاب برای کاربران فراهم تبدیل کرده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*