سریال Nine Perfect Strangers

نخستین تریلر سریال Nine Perfect Strangers با بازی نیکول کیدمن را تماشا کنید

سریال Nine Perfect Strangers شبکه هولو با بازی و تهیه‌کنندگی نیکول کیدمن، در دست ساخت قرار دارد و تریلر رسمی آن اخیراً منتشر شده است.

سریال Nine Perfect Strangers به عنوان محصول جدید شبکه هولو – Hulu شناخته می‌شود. این مجموعه بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از لیان موریارتی در حال ساخت است. داستان سریال ماجراهای مختلف و غیرقابل پیش‌بینی ۹ شخص غریبه را دنبال می‌کند. اشخاصی که هدایت و رهبری‌شان را فردی به نام ماشا (نیکول کیدمن) بر عهده دارد. کیدمن علاوه‌بر نقش‌آفرینی در سریال، تهیه‌کننده این مجموعه هم خواهد بود و به همراه شبکه هولو و کمپانی فیلم‌سازی‌اش (Blossom Films) در حال ساخت این پروژه است.

در مجموعه جدید نیکول کیدمن، بازیگران مطرح و نام‌آشنایی مانند ملیسا‌ مک‌کارتی، مایکل شنون، لوک ایوانز، بابی کاناوال، رجینا هال، سامارا ویوینگ، ملوین گِرِگ، اَشِر کِدی، گریس ون پاتن، تیفانی بون و منی جاسینتو حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد کیدمن قصد دارد تا سریال Nine Perfect Strangers را به مجموعه‌ای تأثیرگذار و به‌یادماندنی تبدیل کند. در ادامه می‌توانید تریلر این سریال را تماشا کنید.

این مجموعه باری دیگر نیکول کیدمن را در کنار تهیه‌کنندگان مطرحی مانند دیوید ای. کلی و برونا پاپاندریا قرار می‌دهد. دیوید ای‌. کلی و جان هنری باترورث علاوه‌بر وظیفه شورانری، در کنار سامانتا اشتراوس نویسندگی  سریال Nine Perfect Strangers را نیز بر عهده خواهند داشت. جاناتان لوین هم همزمان با تهیه‌کنندگی اجرایی، تمام هشت قسمت مجموعه را کارگردانی می‌کند.

سریال Nine Perfect Strangers

تریلر و پوستر منتشرشده از این سریال، حضور پررنگ نیکول کیدمن را نشان می‌دهد. همچنین در سراسر لحظات این ویدیو، می‌توانید صدای آرام و مرموز کیدمن را احساس کنید؛ بنابراین از همین لحظه برای رویارویی با یک مجموعه عجیب، غیرقابل پیش‌بینی و جذاب آماده شوید. به نظر می‌رسد که سریال Nine Perfect Strangers به پیرنگ اصلی کتاب وفادار خواهد ماند اما قصد دارد با تغییراتی در شخصیت‌پردازی و به‌کارگیری یک روایت مدرن‌تر، تجربه منحصربه‌فردی را برای بینندگان رقم بزند.

بعد از سریال‌های موفقی مانند Big Little Lies و The Undoing، می‌دانیم که کیدمن و تیم خلاق‌اش همیشه راهی برای غافلگیر کردن مخاطب خواهند داشت. پخش مینی‌سریال Nine Perfect Strangers از تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۱ (۲۷ مرداد ۱۴۰۰) در شبکه هولو آغاز خواهد شد.

نظر شما راجع‌به تریلر این سریال و نقش‌آفرینی‌های نیکول کیدمن چیست؟ آیا به بازی‌های این هنرپیشه موفق آمریکایی و مجموعه‌هایی که توسط او تولید شده علاقه دارید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.