فیلم پدرخوانده

بازیگران جدیدی به سریال The Offer بیوستند؛ داستان ساخت فیلم پدرخوانده

شبکه‌ پارامونت پلاس در حال تولید سریالی به نام The Offer است که داستان ساخته شدن فیلم پدرخوانده و حواشی مختلف آن را را روایت خواهد کرد.

بدون شک فیلم پدرخوانده – The Godfather یکی از مهم‌ترین آثار تاریخ سینما و جزو بهترین ساخته‌های فرانسیس فورد کاپولا است. پارامونت پلاس می‌خواهد با تولید سریال The Offer، به داستان ساخت این درام جنایی و گانگستری بپردازد. جیووانی ریبیسی، کالین هنکس و دن فوگلر به تازگی به این پروژه پیوسته‌اند.

فیلم پدرخوانده

این سه بازیگر به مایلز تلر و متیو گود که پیش از این حضورشان در سریال قطعی شده بود، اضافه شده‌اند. The Offer بر اساس خاطره‌ها و تجربیات تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار، آلبرت اس. رودی درباره پشت صحنه فیلم پدرخوانده ساخته شده است. مایلز تلر در نقش اس. رودی مقابل دوربین خواهد رفت. متیو گود هم به عنوان رابرت ایوانز، تهیه‌کننده فقید آمریکایی نقش‌آفرینی می‌کند.

جیووانی ریبیسی نقش جو کلبمو، رئیس کل اوباش و گروه‌های خلافکاری را بازی خواهد کرد. کلمبو علاوه‌بر اداره یکی از ۵ خانواده بدنام مافیایی آمریکا، اتحادیه حقوق مدنی ایتالیایی-آمریکایی را نیز تأسیس کرد. این اتحادیه ابتدا با ساخت فیلم پدرخوانده مخالفت می‌کرد اما پس از دیدار رودی با جو کلمبو، پروسه تولید آغاز شد.

ریبیسی اخیراً در سریال On the Verge شبکه نتفلیکس حضور داشته و در مجموعه Sneaky Pete آمازون هم نقش‌آفرینی کرده است. او بیشتر به علت نقش‌های به‌یادماندنی و برجسته‌اش در فیلم‌هایی مانند آواتار، نجات سرباز رایان، خودکشی باکره‌ها، اتاق بخار، کوهستان سرد و دشمنان ملت شناخته می‌شود. حالا باید ببینیم در سریال The Offer که قرار است به داستان ساخت فیلم پدرخوانده بپردازد، چگونه ظاهر خواهد شد.

کالین هنکس در ماجراهای تولید فیلم پدرخوانده، نقش بری لاپیدوس را بازی خواهد کرد که از قدرت و نفوذ خوبی در پارامونت پیکچرز برخوردار بوده است. از نقش‌آفرینی‌های تلویزیونی هنکس می‌توانیم به کمدی شبکه CBS یعنی سریال Life in Pieces و همچنین مجموعه‌های مطرح دکستر و فارگو اشاره کنیم. هنکس در سینما بیشتر با آثاری مانند Orange County، Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم خاطره‌انگیز کینگ کونگ شناخته می‌شود.

فیلم پدرخوانده

و در نهایت می‌رسیم به آخرین بازیگر جدید سریال The Offer، دن فوگلر. فوگلر قرار است نقش فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان افسانه‌ای فیلم پدرخوانده را بازی کند. کاپولا فیلمنامه این عنوان بزرگ را با همکاری ماریو پوزو نوشته بود. فوگلر اخیراً در مجموعه‌های واکینگ دد و گلدبرگز حضور داشته است. از فیلم‌های سینمایی او می‌توان به فرنچایز جانوران شگفت‌انگیز، Fanboys و Balls of Fury اشاره کرد.

نیکی توسکانو به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر در سریال The Offer حضور خواهد داشت. مایکل تالکین هم وظیفه ساخت این مجموعه را بر عهده دارد و در کنار مایلز تلر، آلبرت اس. رودی، لزلی گریف و دکستر فلچر، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. این سریال هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد اما با توجه به ایده‌ اصلی که به پشت صحنه فیلم پدرخوانده تعلق دارد و تیم بازیگری خوب‌اش، می‌توانیم انتظار یک سریال جذاب را از کمپانی پارامونت داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*