بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard در E3 2021 حضور نخواهد داشت

طبق اطلاعات موجود و شایعات مختلف، به احتمال زیاد بازی Call of Duty: Vanguard در مراسم E3 2021 رونمایی نخواهد شد و هنوز باید منتظر بمانیم.

در هفته‌ گذشته بازار شوترهای اول‌شخص بسیار داغ بوده است. الکترونیک آرتز و استودیو دایس با رونمایی از بازی Battlefield 2042 به همراه یک تریلر طوفانی، هواداران را به وجد آوردند. اما با توجه به اطلاعات جدید سایت VGC، به نظر می‌رسد که اکتیویژن قصد معرفی بازی Call of Duty: Vanguard را در رویداد E3 2021 نخواهد داشت.

بازی کال آو دیوتی ونگارد قرار است در تاریخ نامعلومی از ماه نوامبر سال جاری، برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی و مایکروسافت و پی‌سی منتشر شود؛ اما همچنان خبری از رونمایی این عنوان موردانتظار نیست. در حال حاضر تمام تمرکز اکتیویژن به فصل چهارم کال آو دیوتی وارزون اختصاص دارد.

نسخه جدید Call of Duty دارای یک کمپین داستانی، حالت چندنفره و بخش ویژه و پرطرفدار زامبی خواهد بود. داستان این عنوان در طول جنگ جهانی دوم روایت می‌شود به ماجراهای تشکیل نیروهای ویژه متفقین در اروپا خواهد پرداخت. طبق جدیدترین گزارشات، استودیو اسلج‌همر گیمز به دلیل داشتن زمان کافی برای توسعه بازی Call of Duty: Vanguard، برنامه‌های بسیاری را برای کال آو دیوتی وارزون تدارک دیده است.

بخشی از این برنامه‌ها شامل انتشار یک نقشه جنگ جهانی دوم برای Warzone در منطقه اقیانوس آرام است که در کنار بازی اصلی منتشر خواهد شد. علاوه‌بر این موارد، وسایل نقلیه جدیدی نیز در این بازی وجود خواهند داشت که باعث جذابیت دوچندان گیم‌پلی می‌شوند. از آنجایی که بازی Call of Duty: Vanguard از موتور گرافیکی آخرین نسخه مدرن وارفر استفاده خواهد کرد، به‌ نظر نمی‌رسد شاهد تغییرات گرافیکی گسترده‌ای باشیم اما جلوه‌های بصری و تکنولوژی‌های به‌ کار رفته در بازی، ارتقا پیدا می‌کنند.

اکتیویژن تاکنون نسبت به شایعات مختلف پیرامون بازی کال آو دیوتی ونگارد واکنشی نشان نداده اما احتمالاً در آینده‌ای نزدیک، جزئیات بیشتری از این شوتر اول‌شخص موردانتظار منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره نسخه جدید بازی کال آو دیوتی چیست؟ به نظرتان این عنوان موردانتظار در رقابت با Battlefield 2042 پیروز خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*