بازی Battlefield 2042

تریلر بازی Battlefield 2042 را تماشا کنید؛ طوفان دیگری در راه است

بالاخره از قسمت جدید فرنچایز بتلفیلد رونمایی شد. بازی Battlefield 2042 در پاییز سال جاری برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود.

پس از مدت‌ها انتظار و شایعات مختلف، استودیو دایس – DICE و شرکت الکترونیک آرتز از نسخه جدید بتلفیلد رونمایی کردند. بازی Battlefield 2042 یک شوتر اول‌شخص چندنفره است که در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد و در جهانی که با فاجعه‌ای زیست‌محیطی دست و پنجه نرم می‌کند، دنبال خواهد شد. این عنوان موردانتظار در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه می‌شود.

اگر دلتان می‌خواهید نسخه جدید بتلفیلد را به تنهایی تجربه کنید و از داستان جذاب‌اش لذت ببرید، باید کمی ناامیدتان کنیم. بازی Battlefield 2042 هیچ بخش داستانی‌ای نخواهد داشت زیرا استودیو دایس، به سراغ توسعه یک عنوان چندنفره رفته است. این شوتر اول‌شخص جذاب در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل نهمی، از ۱۲۸ بازیکن پشتیبانی خواهد کرد اما نسخه‌های PS4 و ایکس باکس وان، احتمالاً تنها ۶۴ بازیکن را پوشش می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده از این عنوان را مشاهده کنید.

بازی Battlefield 2042 هم مانند سایر ساخته‌های استودیو دایس، بر روی جزئیات محیطی متمرکز خواهد بود. طوفان شن، گردباد و آثار فجایع زیست‌محیطی، جزو ویژگی‌هایی هستند که لذت تجربه گیم‌پلی را دوچندان می‌کنند. اولین تریلر مصفل و تکمیلی از گیم‌پلی این عنوان موردانتظار در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) احتمالاً به عنوان بخشی از مراسم E3 2021 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌تواند تریلر رونمایی از این بازی را تماشا کنید.

نسخه جدید بتلفیلد علاوه‌بر سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید، امکانات تازه و ویژه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. همچنین شخصیت‌ها با الهام از کلاس‌های قدیمی و معروف این سری ساخته شده‌اند اما از ویژگی‌های جدیدی هم برخوردارند. بازی Battlefield 2042 حالت‌های کلاسیک را بازمی‌گرداند و بخش جدیدی به نام Hazard Zone را اضافه می‌کند. حالتی مبتنی‌بر کار گروهی و تیمی که به گفته دایس با بخش‌های همیشگی تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت. برای پی بردن به محتویات این بازی، باید تا E3 صبر کنیم.

بازی Battlefield 2042 تیم بزرگی دارد و با هزینه هنگفتی تولید شده است. طبق ادعاهای الکترونیک آرتز، بزرگ‌ترین تیم توسعه تاریخ این شرکت برای ساخت نسخه جدید بتلفیلد دورهم جمع شده‌اند. بازی‌سازانی از شعبه استکهلم و لس آنجلس استودیو دایس، شعبه گوتنبرگ EA و تیم بازی‌سازی کرایتریون. علاوه‌بر این، نسخه مستقلی از بازی بتلفیلد برای پلتفرم موبایل در دست ساخت قرار دارد که به احتمال زیاد، رقیب سرسختی برای Call of Duty Mobile خواهد بود.

به نظر می‌رسد تا زمان انتشار بازی Battlefield 2042، اطلاعات تکمیلی و تریلرهای بیشتری را خواهیم دید. با این حال از همین امروز می‌توانیم برای تجربه یک عنوان چندنفره خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز لحظه‌شماری کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*