کال آو دیوتی موبایل

اکتیویژن به دنبال ساخت نسخه جدید کال آو دیوتی موبایل است

اهنوز خبر ساخت کال آو دیوتی موبایل جدید توسط اکتیویژن تأیید نشده اما آن‌ها برای تولید این عنوان پرطرفدار کاملاً مصمم هستند.

هیچ شرکتی تا به امروز مانند اکتیویژن نتوانسته فرنچایز محبوب‌اش را هم در کنسول‌های خانگی و هم در پلتفرم موبایل به موفقیت‌های فوق‌العاده برساند. اکتیویژن با همکاری استودیو Activision Mobile می‌خواهد یک کال آو دیوتی موبایل جدید را وارد بازار کند. این خبر از طریق  وب‌سایت مربوط به آگهی‌های استخدامی و مشاغل اکتیویژن به انتشار رسید و ابتدا توسط خبرگزاری VG Chronicle پخش شد.

استودیو سازنده بازی در این‌باره می‌گوید:

اولین پروژه رسمی ما یک عنوان AAA جدید در مجموعه  Call of Duty است. ما به دنبال گیمرها و افراد مستعدی می‌گردیم که در تلفن‌های همراه، کنسول‌های خانگی و کامپیوترهای شخصی‌شان عناوین AAA مختلفی را تجربه کرده‌اند و می‌توانند با نظرات دقیق‌شان، به بهتر شدن این بازی کمک کنند؛ همچنین ما تمایل داریم با برخی‌شان وارد همکاری شویم. ما برای ساخت نسخه جدید کال آو دیوتی موبایل بسیار هیحان‌زده‌ایم و به سرعت در حال گسترش تیم خود هستیم تا پروژه را پیش ببریم. از شما دعوت می‌کنیم تا در زمینه ساخت یک بازی منحصربه‌فرد، به ما بپیوندید.

با اینکه هنوز پروسه ساخت نسخه جدید بازی کال آو دبوتی موبایل به صورت رسمی تأیید نشده، اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد انتشار این عنوان محبوب و پرطرفدار خواهیم بود. صحبت‌های اعضای استودیو Activision Mobile به صورت مشخص تولید این بازی را تأیید می‌کند اما باید برای اطلاعات تکمیلی‌تر، باید منتظر واکنش‌های اکتیویژن باشیم. مهم نیست که نسخه موبایل Call of Duty در راه باشد یا یک عنوان اصلی برای کنسول‌ها و پی‌سی، در حال حاضر انتظارات اکتیویژن برای قسمت‌های جدید فرنچایز مشهور و پرطرفدارش بسیار بالاست.

نظر شما درباره بازی Call of Duty Mobile چیست؟ آیا نسخه جدید این عنوان محبوب و پول‌ساز توسط اکتیویژن ساخته خواهد شد یا خیر؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.