بازی آواتار

E3 2021: نسخه جدید بازی آواتار به صورت رسمی رونمایی شد

شرکت یوبی‌سافت طی مراسم E3 2021 از نسخه جدید و موردانتظار بازی آواتار با عنوان کامل Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد.

اگر از طرفداران جیمز کامرون باشید، قطعاً با یکی از شاهکارهای دوران فیلم‌سازی‌اش، یعنی فیلم آواتار آشنایی کامل خواهید داشت. یوبی‌سافت در سال ۲۰۰۹ یک بازی ویدیویی را بر اساس این فیلم پرطرفدار و جریان‌ساز راهی بازار کرد اما با شکست مواجه شد و نتوانست موفقیت‌های کامرون را در دنیای ویدیوگیم تکرار کند. حالا دوازده سال از آن دوران گذشته است و یوبی‌سافت در مراسم E3 2021، از نسخه جدید بازی بازی آواتار رونمایی کرد تا باری دیگر گیمرها را وارد جهان خیالی سیاره پاندورا کند.

بازی آواتار

این بازی که Avatar: Frontiers of Pandora نام دارد، توسط استودیو Massive Entertainment (سازنده بازی دیویژن) و با همکاری دیزنی و شرکت Lightstorm Entertainment تولید خواهد شد. نسخه جدید بازی آواتار قرار است با موتور گرافیکی Snowdrop ساخته شود تا در زمینه جلوه‌های بصری، مخاطبان را شگفت‌زده کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از این بازی را تماشا کنید.

قسمت جدید بازی آواتار به عنوان یک اثر مستقل از جهان اصلی فیلم‌ها شناخته می‌شود اما همچنان به داستان افراد قبیله ناوی (Na’vi) خواهد پرداخت. در این عنوان موردانتظار، مناطق و شخصیت‌هایی وجود دارند که پیش از این حضور نداشتند. به نظر می‌رسد که در زمینه دشمنان و وقایع داستانی هم شاهد تغییرات گسترده‌ای خواهیم بود که می‌توانند چالش‌های بسیاری را در روند گیم‌پلی و شخصیت‌پردازی ایجاد کنند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یک اکشن ماجراجویی جهان‌-باز است که در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. هنوز تا عرضه این عنوان زمان زیادی باقی مانده اما به نظر می‌رسد که نسخه جدید بازی آواتار با درس گرفتن از اشتباهات قسمت اول، به اثری بزرگ و سرگرم‌کننده تبدیل خواهد شد که می‌تواند تجربه خوبی را برای دوست‌داران فیلم Avatar رقم بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*