کرونا ساخت ارتش چین

جاسوس رده بالای فراری چینی: ویروس کرونا ساخت ارتش چین است

چندی پیش یک مقام بالا رده چینی به ایالات متحده آمریکا گریخت و دست به افشاگری‌های بسیاری زد. وی اخیرا اعلام کرد ویروس کرونا ساخت ارتش چین است.

کمتر از یک ماه پیش یک فراری از کشور چین به آمریکا گریخت و به این کشور پناهنده شد. او که بالارده‌ترین فراری چینی تا به امروز تلقی می‌شود، مشغول همکاری با آژانس اطلاعات دفاعی ایالات متحده آمریکا موسوم به DIA است و اطلاعات بسیاری از پروژه‌های نظامی محرمانه چین را در اختیار این نهاد اطلاعاتی قرار می‌دهد. وی اخیرا فاش کرد که کرونا ساخت ارتش چین است.

به گفته وی ارتش چین چند پروژه مرتبط با تسلیحات خاص به ویژه از نوع بیولوژیکی در جریان دارد که ویروس کرونا نیز یکی از آن‌ها بود. این فراری که اطلاعات بسیار گسترده و دقیقی را لو داده است، با بخش تحقیقات پزشکی بیماری‌های عفونی ارتش آمریکا نیز همکاری داشته و اطلاعات فنی مرتبط با این پروژه‌ها که به تایید DIA رسیده‌اند را برای بررسی و تحقیق بیشتر در اختیارشان قرار داده است.

به گفته فراری چینی ویروس کرونا توسط انسان ساخته شده و از موسسه ویروس‌شناسی ووهان گریخته است. علاوه بر این شواهدی وجود دارد که اثبات می‌کند پروژه این ویروس به ارتش چین تعلق داشته است. این اطلاعات را یک ویرس شناسی فراری چینی دیگر به نام یان لی منگ سال گذشته در اختیار FBI قرار داده بود. ناگفته نماند شمار زیادی داشمند و مسئول بلند پایه نظامی و سیاسی از چین به آمریکا فرار کرده و اطلاعات بسیاری از پروژه کرونا را در اختیار سازمان‌های اطلاعاتی این کشور قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری RedState، اطلاعات بدست آمده از این فراری اخیر چینی در اختیار دانشمندان قرار داده شد و پس از تحلیل مجدد اطلاعات از پیش بدست آمده از منابع مختلف و ترکیب با اطلاعات جدید، تایید شد که ویروس کرونا مهندسی شده است. وی همچنین اطلاعات از پیش ارائه شده (و منتشر نشده) توسط یانگ لی منگ را تایید کرد. ضمن اینکه او شیوع ویروس کرونا را نیز کار ارتش چین دانست.

البته پیش از افشای اطلاعات اخیر و اظهارات یک سال پیش دکتر منگ، در زمان ریاست جمهوری ترامپ نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به اطلاعات مشابه دست یافته و اعلام کردند که این ویروس مهندسی شده بوده و پروژه آن مربوط به ارتش چین است.

کرونا با فلج ساختن اقتصاد جهانی کمک شایانی به اقتصاد چین کرد و موجب رشد 18.3 درصدی آن در ابتدای بهار شد؛ رشدی که همچنان ادامه دارد. در حالی که دیگر کشورها مشغول دست و پنجه نرم کردم با این ویروس مهلک بودند، چین به سرعت اقتصاد خود را بازسازی و توانست فاصله‌اش را با رقبا افزایش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چیزی که از روز اول هم مشخص بود و فقط به قصد خراب کردن چهره‌ی امریکا و خصوصا ترامپ, به دنیا وارد شد.
    لعنت بر ذات کثیف چین و تمامیت این کشور چپ که نمی‌تونه رقابت سالم داشته باشه و فقط درحال تخریب دنیا هست

  2. لعنت به چین کمونیست آشغال

  3. انشاالله این کشور کمونیست با خاک یکسان بشه

  4. از اولم معلوم بود😂

  5. از اول هم مشخص بود و اینکه قبلا هم گفتن از چین شروع شده

    چین دشمن بشریت