گوشی گلکسی M32

سامسونگ 31 خرداد از گوشی گلکسی M32 با یک باتری غول پیکر رونمایی می‌کند

سامسونگ 31 خرداد ماه قرار است از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند. این گوشی به دوربین چهارگانه و باتری غول پیکر 6.000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

گوشی گلکسی M32 سامسونگ قرار است در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد ماه) رسماً رونمایی شود. صفحه مربوط به این گوشی به صورت اتفاقی در سایت آمازون هند رویت شده که تاریخ عرضه و برخی از مشخصات فنی کلیدی این گوشی میان‌رده از جمله یک باتری بزرگ، نمایشگر روشن و دوربین چهارگانه آن را فاش می‌کند.

یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس روی قاب جلویی این گوشی جای گرفته است که اوج روشنایی 800 نیت را ارائه می‌کند. یک بریدگی شبیه به قطره آب نیز برای میزبانی از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی طراحی شده است.

گوشی گلکسی M32

روی قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین مربعی شکلی با میزبانی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی حضور دارد. ما مطمئنیم که سه حسگر دیگر این ماژول را درست مثل گوشی گلکسی M42 5G، دوربین‌های فوق گسترده، تشخیص عمق و ماکرو تشکیل می‌دهند.

دیگر ویژگی‌ مهم گوشی گلکسی ام 32 سامسونگ حضور یک باتری غول پیکر 6.000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن است که حالا دیگر به امضای گوشی‌های سری Galaxy M سامسونگ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات و تصاویر رسمی گلکسی M32 منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قاب پشتش شبیه پیژامه هست

  2. یه چیزی تو سری M3x تو ذوقم میزنه.
    اونم اینکه تو M31 و M31s بیای چیپست A51 رو بذاری ولی تو M۳۲ بیای مدیاتک بذاری….!