ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3

ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3 با حذف نویز فعال رونمایی شد

ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3 با پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال رونمایی شد. Anker این هدفون وایرلس را با قیمت 120 دلاری عرضه می‌کند.

شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی چینی Anker از ایرباد بی سیم جدید خودش به نام انکر Soundcore Life P3 رونمایی کرد. این ایرباد نسل جدید هدفون بی سیم P2 است که سازنده سال گذشته از آن رونمایی کرده بود. در میان ویژگی‌های این ایرباد می‌تواند به حذف نویز فعال اشاره کرد، در حالی که با قیمت 120 دلاری گزینه جذابی برای رقابت با دیگر ایربادهای گران قیمت مجهز به حذف نویز فعال است.

ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3

ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3 به شش میکروفون مجهز است که امکان ارائه فناوری حذف نویز فعال را فراهم می‌کند. این ایرباد همچنین حالت‌های مختلفی نظیر Transport و Indoor و Outdoor با تنظیمات مختلف حذف نویز را ارائه می‌کند. گوشی‌های این ایرباد دارای دو حالت شفاف است که به شما اجازه می‌دهد از صدای مکالمه گرفته تا بوق ماشین‌ها را زمانی که گوشی داخل گوش شماست، به راحتی بشنوید.

ساندکور لایف پی 3 همچنین به یک حالت جدید Find Your Earbuds نیز مجهز است که با تولید سر و صدای بلند، به شما اجازه می‌دهد هدفون‌های گم شده‌تان را پیدا کنید. این مشابه قابلیتی است که در ایرپادز اپل شاهد حضور آن هستیم. هدفون بی سیم انکر همچنین با یک حالت Sleep و Gaming با تأخیر بسیار کم هنگام اجرای بازی‌ها همراه است. علاوه بر این باید به درایورهای کامپوزیت 11 میلی‌متری، لایه‌های نانو غنی شده، صداهای متمایز در تمام فرکانس‌ها و همینطور گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر تعریق روی این هدفون اشاره کرد.

ایرباد بی سیم انکر Soundcore Life P3

سازنده از باتری مناسبی روی هدفون خودش استفاده کرده که با وجود روشن بودن قابلیت حذف نویز فعال نیز هر گوشی آن می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا 7 ساعت دوام بیاورد. یک کیس شارژ زیبا و شکیل که به صورت بی‌سیم طراحی شده نیز می‌تواند شارژدهی تا 30 ساعت را تضمین کند. اگرچه این کیس شارژ از طریق یک کابل USB-C نیز شارژ می‌شود. شما کافیست تنها 10 دقیقه گوشی‌های این هدفون را با استفاده از فناوری شارژ‌ سریع شارژ کنید تا بتوانید 2 ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

ساندکور لایف پی 3 با دستیار مجازی Siri اپل نیز سازگار است؛ هرچند انتظار می‌رود با سایر دستیارهای مجازی نیز سازگاری داشته باشد. علاوه بر این می‌توانید از طریق دکمه‌های روی گوشی آن برای پخش، رفتن به جلو و توقف پخش موسیقی استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا در ایران این کالای فوق العاده موجود نشده؟