سری آنر 50 ، TicWatch E3 و Realme GT

محصولاتی که در این هفته رونمایی می‌شوند؛ از سری آنر 50 تا محصولات ریلمی

محصولاتی که قرار است بین 22 تا 28 خرداد ماه رونمایی شوند شامل گوشی‌های سری آنر 50 ، گوشی ریلمی GT و ساعت هوشمند TicWatch E3 می‌شوند.

هفته جاری، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کمپانی آنر قرار است برگزار شود. این شرکت بعد از استقلال پیدا کردن و جدایی از هواوی هنوز از هیچ گوشی پرچمداری رونمایی نکرده و سری آنر 50 می‌تواند نخستین گوشی‌های پرچمدار آنر باشد که به صورت مستقل از هواوی طراحی شده است. کمپانی ریلمی نیز در هفته جاری میزبان رویداد خبری ویژه‌ای است که در آن از محصولات و دستاوردهای جدیدش رونمایی خواهد کرد.

رویداد جهانی ریلمی در 25 خرداد

سری آنر 50 ، TicWatch E3 و Realme GT

شرکت ریلمی در 25 خرداد ماه میزبان یک رویداد جهانی برای رونمایی از گوشی پرچمدار Realme GT است. این دیوایس که چند ماه پیش در چین رونمایی شده و به محبوبیت زیادی نیز دست پیدا کرده، حالا آماده ورود به بازار جهانی شده است. این شرکت فناوری چینی همچنین نخستین لپ تاپ، تبلت و همچنین یک جارو برقی رباتیک را هم رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ریلمی به زودی معرفی خواهد شد

رویداد معرفی سری آنر 50 در 26 خرداد

سری آنر 50 ، TicWatch E3 و Realme GT

فردای آن روز یعنی 26 خرداد ماه هم شرکت آنر می‌خواهد از گوشی‌های سری آنر 50 خود برای نخستین بار رونمایی کد. این خانواده سه عضو به نام‌های آنر 50 پرو، آنر 50 و آنر 50 اس ای دارد که دو مدل اول از چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام و مدل SE از چیپست دیمنسیتی 900 مدیاتک قدرت می‌گیرند. در مطلب مشخصات فنی خانواده آنر ۵۰ به صورت کامل فاش شد می‌توانید به طور کامل با این گوشی‌ها آشنا شوید.

رویداد معرفی ساعت هوشمند TicWatch در 26 خرداد

سری آنر 50 ، TicWatch E3 و Realme GT

Mobvoi به عنوان یکی از شرکت‌هایی که گوگل در آن سرمایه‌گذاری کرده است، از ساعت هوشمند جدید سری TicWatch خود در 26 خرداد رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این گجت پوشیدنی که TicWatch E3 نام دارد، از چیپست اسنپدراگون ویر 4100 قدرت می‌گیرد و سیستم عامل Wear OS را اجرا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*