بازی رینبو سیکس

E3 2021: تریلر رونمایی از نسخه جدید بازی رینبو سیکس را تماشا کنید

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در ادامه معرفی بازی‌های مختلف خود در رویداد E3 2021، از نسخه جدید و موردانتظار بازی رینبو سیکس هم رونمایی کرد.

در ابتدا قرار بود که نام اصلی نسخه جدید بازی رینبو سیکس، Rainbow Six Quarantine باشد اما با توجه به پاندمی ویروس کرونا و تأخیرهای فراوان، این عنوان تأیید نشد. یوبی‌سافت حین برگزاری کنفرانس خود در E3 2021 علاوه‌بر نمایش تریلر این بازی، از عنوان جدید و تأییدشده‌اش که Rainbow Six Extraction نام دارد نیز رونمایی کرد. در این شوتر اول شخص کوآپ، به جنگ ارتشی از موجودات بیگانه می‌روید و میلیون‌ها گلوله را صرف کشتن جهش‌یافته‌ها خواهید کرد.

به نظر می‌رسد که تیم سازنده بازی Rainbow Six Extraction بر روی نبردهای گروهی مانور زیادی داده است. شاید کماکان دوست داشته باشید تا به سبک و سیاق نسخه‌های قبلی اسلحه دست بگیرید اما در بازی رینبو سیکس جدید، اوضاع کمی متفاوت خواهد بود. در این عنوان موردانتظار، مجبورید که به صورت گروهی با بیگانه‌ها بجنگید و تمام عناصر مهم را مانند ویژگی و ساختار هر نبرد، جزئیات نقشه و اهداف مختلف مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. علاوه‌بر تمام این موارد، یوبی‌سافت قابلیت میان‌نسلی بودن بازی را بین تمام پلتفرم‌ها تایید کرده است؛ بنابراین با خیال راحت منتظر تجربه‌ای جذاب و نفس‌گیر باشید. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید.

بازی رینبو سیکس

چیزی به انتشار بازی Rainbow Six Extraction باقی نمانده و می‌توانید در آخرین روزهای گرم تابستانی، مراسم افتتاحیه پاییز را تیرباران کنید! نسخه جدید بازی رینبو سیکس در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۵ شهریور ۱۴۰۰) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بازی Rainbow Six Extraction و دیگر عناوین معرفی شده توسط یوبی‌سافت در طول مراسم E3 2021 چیست؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*