خودرو FMC 511

خودروسازی فردا تولید خودرو FMC 511 را آغاز کرد

شرکت خودروسازی فردا به تازگی و با گذشت یک ماه از معرفی خودرو FMC 511 ، این سدان مدرن و پرآپشن را وارد خط تولید خود کرده است.

شرکت خودروسازی فردا به تازگی چندین عکس را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت خودرو FMC 511 را در کارخانه سمنان خود وارد خط تولید کرده است. شرکت خودروسازی فردا در اوایل تیر سال جاری خودرو جدید خود را با نام FMC 511 به صورت رسمی معرفی کرد. لازم به ذکر است که این اتومبیل یک سدان کلاس B محسوب می‌شود.

بر اساس اظهارات محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی خودروسازی فردا، این اتومبیل یک سدان کلاس B است که قرار است به عنوان یک اتومبیل با کیفیت به همراه آپشن‌های مدرن و طراحی به‌روز روانه بازار شود. وی در ارتباط با علت انتخاب این خودرو عنوان کرد که فردا موتورز نیاز بازار را به شکل دقیق مورد بررسی قرار داده و متوجه شد که بازار از یک خودروی در این کلاس که دارای آپشن‌های متنوع و قیمتی مناسب باشد بی بهره است و به همین خاطر تصمیم گرفت تا سدان ۵۱۱ را وارد خط تولید کند.

خودرو FMC 511

قیمت نهایی سدان جدید فردا موتورز

خودروسازی فردا بعد از رونمایی از خودرو FMC 511 فروش فوری این اتومبیل را با قیمت قطعی و در تعداد محدود شروع کرد و بعد از پایان ظرفیت اولیه، پیش فروش این اتومبیل را به صورت تحویل ۱۲۰ روزه و با قیمت قطعی آغاز کرد. شرکت فردا برای این اتومبیل قیمتی برابر با ۴۲۹ میلیون را در نظر گرفته است که بخشی از این پول را پیش از تحویل دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که خریدار ملزم به پرداخت یک‌سری از هزینه‌ها مانند بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری نیست و شرکت فردا تمام این هزینه‌ها را در قیمت ۴۲۹ میلیون تومانی این اتومبیل محاسبه کرده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت خودروسازی فردا تولید خودرو FMC 511 را  هم‌اکنون و پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی، آغاز کرده است و  چندین نمونه از این اتومبیل را مونتاژ کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که شماره‌گذاری این اتومبیل به زودی آغاز خواهد شد و شرکت فردا سری نخست FMC 511 را به مشتریان تحویل خواهد داد.

FMC 511

ابعاد و اندازه خودرو FMC 511

طول، عرض و ارتفاع این سدان مدرن، به ترتیب ۴.۴، ۱.۷ و ۱.۵ متر است. این اتومبیل از نظر ابعاد و اندازه دارای رقبایی در بازار است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سایپا شاهین و دنا پلاس اتوماتیک اشاره کرد. علاوه بر این فاصله محوری سدان جدید شرکت فردا ۲.۴ متر است که می‌تواند به طور استاندارد ۵ سرنشین را در خود جای دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*