مشخصات وان پلاس نورد N200

مشخصات وان پلاس نورد N200 به همراه رندرهای رسمی گوشی منتشر شد

مشخصات وان پلاس نورد N200 در کنار رندرهای رسمی این گوشی منتشر شد. گوشی OnePlus Nord N200 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۱۸ وات مجهز شده است.

اواسط ماه گذشته میلادی بود که مدیر عامل وان پلاس، Pete Lau از برنامه این شرکت برای عرضه نسل بعدی وان پلاس نورد N100 خبر داد. نسل جدید این گوشی OnePlus Nord N200 5G نام خواهد داشت و به تراشه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G مجهز خواهد شد. حالا یک منبع معتبر اقدام به انتشار مشخصات کامل و تصاویر رسمی و با کیفیتی از وان پلاس نورد N200 کرده است.

این گوشی در مقایسه با وان پلاس نورد ان 100 از صفحه نمایش اندکی کوچکتر 6.49 اینچی IPS LCD با همان نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. اما؛ رزولوشن نمایشگر از ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل به ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل ارتقا خواهد یافت.

مشخصات وان پلاس نورد N200

در داخل این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ در کنار ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه microSD این میزان را افزایش دهند.

در بدنه پشتی دستگاه نیز شاهد سه دوربین خواهیم بود: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر که برای سنجش عمق استفاده خواهد شد. در جلوی گوشی نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.05 به عنوان دوربین سلفی قرار دارد.

از دیگر مشخصات وان پلاس نورد N200 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات اشاره کرد. وان پلاس تصمیم گرفته شارژر مورد اشاره را در جعبه گوشی قرار دهد.

مشخصات وان پلاس نورد N200

وان پلاس همچنین به باز طراحی بدنه پشتی دستگاه پرداخته است و حالا می‌توان از شباهت بیشتر این گوشی با سری گوشی‌های پرچمدار این شرکت سخن گفت. در همین راستا حسگر اثر انگشت نیز به فریم کناری دستگاه منتقل شده است.

در نهایت باید گفت که وان پلاس نورد N200 در مقایسه با نسل قبلی کوچک‌تر شده است، اما لزوماً سبک‌تر نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*