بازی Forza Horizon 5

E3 2021: تریلر رونمایی از بازی Forza Horizon 5 را تماشا کنید

مایکروسافت در E3 2021 یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها بود و با رونمایی از بازی Forza Horizon 5، طرفداران این مجموعه قدیمی را شگفت‌زده کرد.

شرکت مایکروسافت طی کنفرانس هیجان‌انگیزش در E3 2021 از نسخه جدید سری فورزا هورایزن رونمایی کرد. بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۱۸ آبان ۱۴۰۰) برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پی‌سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. هم‌اکنون پیش‌فروش این عنوان موردانتظار آغاز شده است و کاربران سرویس گیم پس ایکس باکس نیز می‌توانند نسخه معمولی بازی را با قابلیت ارتقا به نسخه پریمیوم دریافت کنند.

با افزایش پیش‌بینی‌ها و شایعات مختلف اخیر، بالاخره مشخص شد که این عنوان در کشور مکزیک جریان خواهد داشت. نسخه‌های اول تا چهارم به ترتیب در ایالت کلرادو، کشورهای فرانسه و ایتالیا، استرالیا و در نهایت بریتانیا دنبال می‌شدند. حضور بازی Forza Horizon 5 در کشور مکزیک، می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها رقم بزند زیرا این کشور دارای مناظر مختلفی است که با دامنه جنگل‌ها و دره‌ها، محیط‌های بیابانی، سواحل گوناگون و حتی آتشفشانی پوشیده از برف آمیخته شده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب این بازی را تماشا کنید.

بازی Forza Horizon 5 علاوه‌بر ویژگی‌های مذکور، مکانیک تغییر آب و هوا را با فصلی پویا که به صورت هفتگی تغییر خواهد کرد بازمی‌گرداند. همچنین با استفاده از بخش جدید Horizon Arcade می‌توانید در پیست‌های اتوموبیل‌رانی مانور دهید و با انجام چالش‌های مختلف، امتیازات بیشتری کسب کنید. این عنوان موردانتظار با توجه به قرار داشتن در کشور مکزیک، انواع حرکات دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز را پیش رویتان قرار خواهد داد تا حین پرش از موانع با ماشین‌های غول‌پیکر و بیابانی، از دریفت کشیدن با خودروهای لوکس‌ نیز غافل نشوید.

بازی فورزا هورایزن ۵ تنها اثر جدید از مجموعه پرطرفدار فورزا نخواهد بود. استودیو Turn 10 با جدیت تمام در حال کار بر روی Forza Motorsport 8 می‌باشد اما هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چی بوووود اییین🤩🤩