برنس مد

حضور برنس مد در شبکه ایران کالا

صنعت پوشاک در ایران بسیار پرونق است و همانند سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و همان‌طور که می‌دانید پوشاک جزو نیازهای اساسی افراد محسوب می‌شود، اما این حوزه همانند صنعت‌های دیگر نیاز به دانش اختصاصی در این زمینه دارد و کارآفرینانی که با دانش از این حوزه وارد این صنعت می‌شوند به تامین این نیاز اساسی کمک به سزایی می­‌کنند.

برنس مد یکی از تولید کنندگان پوشاک بانوان است که بسیار موفق عمل کرده است و با دانش کافی در حوزه بیزینس و کارآفرینی به تامین پوشاک برای بانوان با کیفیت عالی می‌پردازد و مصرف کنندگان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت دریافت کنند و دغدغه کیفیت را نداشته باشند و این شرکت با تکیه بر تولید داخلی بر اساس دانشی که در این حوزه در سراسر جهان وجود دارد دغدغه افراد را برطرف نموده است.

محصولاتی که در برنس مد تولید می‌شوند

محصولات برنس به طور کامل توسط کارشناسان ایرانی که در زمینه مد و فشن فعالیت دارند طراحی می‌شوند و این شرکت در زمینه لباس زنانه مشغول به فعالیت است و تمرکز این برند و مدیران آن بیشتر بر روی کیفیت محصولات می‌­باشد و از آنجایی که تامین کالاهای خارجی برای افراد زمان بر و پر هزینه می‌­باشد سعی و کوشش برنس بر این اصل استوار است که تنوع محصولات را با کیفیت عالی و مشابه نمونه‌های خارجی به راحتی در اختیار هموطنان قرار دهد و با برندهای خارجی و معروف به رقابت می‌­پردازد.

برنس مد

تولیدات برنس شامل چه دسته‌بندی‌هایی می‌شود

دسته‌بندی محصولاتی که در برنس وجود دارد شامل محصولات کلاسیک، کژوال، و اسمارت کژوال می‌شود و از آنجایی که این برند در زمینه پوشاک زنانه فعالیت دارد برای بانوان شامل شومیز، شلوار، تاپ، دامن و انواع کت و شلوار و لباس‌ها می‌شود و در واقع به طور کلی و به عنوان توضیحات تکمیلی می‌توان به این نکته اشاره کرد که کژوال به دسته‌ای از لباس‌ها که به عنوان لباس روزمره و کاربردی و به اصطلاح راحتی به کار می‌روند گفته می‌شود.

وجه تمایز برنس با سایر برندها و تولید کنندگان

برنس بر خلاف دیگر تولیدکنندگان که ساختارشان منوط به تولید می‌باشد و یا دوستانی که در بازار صرفآ به فروش محصولات فکر می‌کنند، به گونه‌ای ساختار خود را طراحی کرده است تا کل زنجیره تامین و تولید در درون خود مجموعه قرار داشته باشد و به صورت درون سازمانی انجام شود و برای مخاطبان خاص با گروه سنی 28 تا 42 سال با توجه به نیاز و شرایط آنها و با تمرکز بر روی بهترین کیفیت مشابه بهترین برندهای خارجی تولید را انجام می‌دهد.

تفاوتی که برنس با برندهای تولید محور دارد این است که آن برندها تا زمانی که کالکشنی خوب باشه و مخاطب خرید انجام دهد تولید می‌کنند اما برنس مانند برندهای خارجی که هر ماه تنوع محصول جدید را دارند پیش می‌رود و به صورت کاملا هوشمندانه این کار را انجام می‌دهد. و با کارخانه‌هایی که کیفیت محور هستند قرارداد دارند و به غیر از برش محصولات و دوخت تمامی فرآیندها در داخل خود مجموعه انجام می‌شود.

برنس تمام فرآیند طراحی، نمونه‌دوزی، الگوسازی، خرید پارچه، اکسسوری و تمامی لوازم جانبی از قبیل: زیپ، دکمه و … را درون مجموعه خود طراحی می‌کند و نمونه پارچه و لوازم جانبی را به کارخانه تحویل می‌دهد و کارخانه نیز بر اساس درخواست برنس تولید می‌کند و این فرآیند کنترل کیفیت یک بار داخل کارخانه و یک بار در خود برنس که واحدی به نام کنترل کیفیت دارد بررسی و انجام می‌شود تا اگر مشکلی در زمان تولید به وجود آمد از خط ارسال خارج شود و محصولاتی با کیفیت که مورد تایید مخاطب می‌باشد به دست آنها برسد.

برنس مد

قیمت محصولات در برنس مد

از آنجایی که برنس در زنجیره تامین باعث شد که واسطه‌ها حذف شوند و فرآیند طراحی را خود انجام می‌دهد و کارخانه‌ها محصولات را با حجم بالا برای آن تولید می‌کنند و به خاطر شرایط کرونا عرضه محصولات به صورت فیزیکی نمی‌باشد محصولات معمولا با قیمت نهایی بسیار پایینی عرضه می‌شوند و چه در فروشگاه پوشاک زنانه برنس و چه در شبکه‌های اجتماعی قیمت‌ها گذاشته شده و با توجه به الگوی مصرفی و کیفیت محصولات قیمت‌ها بسیار ارزنده می‌باشد.

صادرات محصولات برنس مد

از آنجایی که برنس از سال 1395 وارد این صنعت شده است این برند هم در ترکیه و هم در اتریش ثبت شده است و چون تمرکز اصلی آن بر روی کیفیت محصولات با توجه به نیازهای مخاطب است لذا صادرات جز اهداف این شرکت می‌باشد و به علت موقعیت خاصی که در منطقه داریم و گران شدن قیمت دلار صادرات جز مزیت‌های رقابتی برای این شرکت محسوب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*